ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

عرضه ۳ فناوری لوکس هوشمند برای بانوان

رایورز – شرکت اینتل با طراحی نخستین مچ‌بند هوشمند لوکس جهان موفق شد تا تعداد فناوری‌های هوشمند طراحی‌شده برای بانوان را به عدد ۳ برساند. این مچ‌بند هوشمند که MICA نام دارد، قرار است تا با قیمتی نزدیک به ۱۰۰۰ دلار به فروش برود و همین امر نیز می‌تواند به‌نوعی مانع از علاقه مخاطبین عمومی به این ابزار شود.

به گزارش رایورز، این مچ‌بند به کمک نمایشگر خمیده خود که از جنس یاقوت کبود است خواهد توانست تا اطلاعاتی مانند نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها را از طریق شبکه اینترنت همراه به کاربر خود انتقال بدهد.

از مزایای این مچ‌بند می‌توان به امکان استفاده از آن بدون نیاز به اتصال به تلفن‌های همراه هوشمند اشاره نمود زیرا این دستگاه می‌تواند به‌طور مستقیم به شبکه‌های اینترنتی 3۳G متصل شود.

دیگر محصولات این رده نیز یک گردنبند ۸۰ دلاری هوشمند با نام Misfit Bloom و یک انگشتر هوشمند با نام Ringly است که با گردنبند یادشده به بررسی علائم حیاتی و حرکتی بدن می‌پردازد و انگشتر نیز با لرزیدن و روشن شدن می‌تواند از آمدن پیام ورودی بر روی گوشی خبر بدهد.

 

 

مچ‌بند MICA قرار است تا به‌زودی و به‌صورت رسمی برای فروش عرضه شود و این فروش تنها در مغازه‌های فروش لوازم لوکس انجام خواهد شد و خبری از عرضه آن در مراکز فروش لوازم الکترونیکی نخواهد بود.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.