• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

فضای غیر رقابتی بخش خصوصی با شرکت های دولتی و نیمه دولتی در ایران

رایورز-مدیر ساخت ابزارها و محصولات خاص شرکت رایورز، اظهار کرد: عدم وجود فضای رقابتی سالم و نیز عدم شناخت کافی مشتریان از توانایی ها و فعالیت های گذشته شرکت های خصوصی (رزومه ای از کارهای انجام شده) از جمله مهمترین مشکلات این شرکت ها برای حضور در بازارهای داخلی است.

“محمدرضا شمشیری راد” مدیر ساخت ابزارها و محصولات خاص شرکت مهندسی نرم افزار رایورز در گفت و گو با خبرنگار سیتنا در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در خصوص مشکلات شرکت های داخلی برای ارائه محصولات نرم افزاری، گفت: شرکت های داخلی با مشکلات متفاوتی مواجه هستند که بیشترین مشکلات به دلیل در نظر نگرفتن جایگاه و ارزش واقعی برای بخش خصوصی، گریبانگیر این بخش شده است.

وی در تشریح این مشکل ادامه داد: فعالیت های این شرکت ها در جهت توسعه بازار، در یک فضای رقابتی سالم اتفاق نمی افتد و بخش خصوصی در مواجهه با شرکت های دولتی و نیمه دولتی از حمایت کافی برخوردار نیست. وی هم چنین مشکل دیگر شرکت های داخلی را برای ارائه محصولات در بازارهای داخلی، عدم شناخت کافی مشتریان از توانایی ها و فعالیت های گذشته شرکت های خصوصی عنوان کرد و افزود: این عدم شناخت و عدم دسترسی آسان به سوابق کارهای انجام شده در این بخش و از سوی دیگر، هدایت شدن مشتریان به سمت کانال های خاص، باعث می شود که شرایط مناسب برای رقابت در اختیار بخش خصوصی قرار نگیرد.

 

 

شمشیری راد هم چنین در خصوص علت موفقیت شرکت های نرم افزاری معتبر بین المللی گفت: وجود فضای سالم و مناسب برای کسب و کار توسط بخش خصوصی و نیز در اختیار داشتن امکان پیشرفت و توسعه یکسان برای جامعه حرفه ای باعث می شود که بخش خصوصی رشد و توسعه پیدا کند. در چنین فضایی روابط تعیین کننده نیست، بلکه کیفیت، نوآوری و ارائه خدمات پشتیبانی مناسب، باعث پیشرفت این شرکت ها می شود.

وی افزود: رمز موفقیت شرکت های معتبری از جمله مایکروسافت، ثبات رویه، ارائه محصولات با پشتیبانی مناسب و نوآوری در جهت توسعه محصولات است. شرکت هایی که علاوه بر حمایت مناسب، بحث نوآوری تکنولوژیک را در جهت توسعه محصولات با کیفیت خود رعایت کنند به موفقیت دست می یابند. در عین حال که همواره یکی از اهداف شرکت رایورز نگاه به نوآوری تکنولوژیکی بوده است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.