• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

نرم‌افزاری ویژه برای دانشجویان و دانش‌آموزان

رایورز – نرم‌افزار iStudiez به‌عنوان یک برنامه ویژه بر روی تلفن‌های همراه هوشمند عرضه‌شده است و می‌تواند کمک شایانی به دانشجویان و دانش‌آموزان بنماید تا بتوانند برنامه‌ریزی درسی خود را با کمک آن تنظیم کنند.

به گزارش رایورز، این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا بر روی تلفن همراه هوشمند خود بتوانید برنامه‌ریزی کلاس‌ها، تکالیف، امتحانات، تحقیق‌ها، سمینارها و هرگونه رخداد درسی را تعریف کنید و در بازه زمانی معینی تا رخداد یادشده با پیام یادآوری آن بر روی تلفن همراه خود روبرو شوید.

این نرم‌افزار به کاربران خود اجازه می‌دهد تا در صورت داشتن دستگاه‌های مشابه، برای نمونه لپ‌تاپ و تلفن همراه اپل، بتوانند از سیستم Sync شدن استفاده کنند و با تعریف یک رخداد در یک دستگاه، در دستگاه دیگر نیز اطلاعات آن را دریافت نمایند.

 

 

این برنامه از ۵ رشته همزمان پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه برنامه‌ریزی برای پنج نفر را می‌دهد. همچنین می‌توان امکان دریافت هشدارها از طریق ایمیل را نیز از طریق این برنامه فعال نمود.

این نرم‌افزار برای تمامی پلتفرم‌های اپل قابل دریافت است ولی تنها نسخه عادی آن برای مک رایگان است و سایر نسخه‌های این برنامه شامل هزینه‌هایی خواهد بود که بسته به پلتفرم میزبان متغیر هستند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.