ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

شکایت از یاهو به دلیل خواندن ایمیل‌های خصوصی!

رایورز– شاکی به دنبال دریافت خسارت 5 هزار دلاری به ازای هر کاربر آسیب‌دیده است. یک شرکت آمریکایی از یاهو به دلیل سرک کشیدن به ایمیل‌های خصوصی این کمپانی شکایت کرده است.

به گزارش رایورز به نقل از بلومبرگ، یاهو ایمیل‌هایی را که از سرور این شرکت به گیرندگان ارسال می‌شده شنود کرده و از اطلاعات شخصی به دست آمده، برای نمایش آگهی‌های مرتبط به کاربران سود جسته است.

بنا بر شکواییه‌ای که در 15 نوامبر (24 آبان) به دادگاه فدرال شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیا تقدیم شده، هدف اصلی یاهو از ارسال این تبلیغات هدفمند، افزایش درآمدهای این شرکت عنوان گشته است.

در این شکایت‌نامه به سیاست یاهو در حوزه حریم خصوصی اشاره شده که می‌گوید: سیستم‌های خودکار یاهو، محتویات تمام ارتباطات ورودی و خروجی را که از حساب شما ارسال و یا به آن وارد می‌شود، اسکن و تجزیه می‌کند. این جمله در سایت یاهو نیز مندرج بوده و در معرض دید همگان قرار دارد.

البته یاهو هدف از این کار را «تطبیق و ارائه آگهی‌های هدفمند و نیز تشخیص اسپم و هرزنامه» عنوان کرده است. شاکی به دنبال دریافت خسارت 5 هزار دلاری به ازای هر کاربری است که حریم خصوصی او نقض شده است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.