ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

چرا خودروهای هوشمند واقعی به زودی عرضه نخواهند شد؟

رایورز – پیش‌بینی می‌شود که یک خودروی هوشمند به سرعتی حداقل برابر ۵۰ مگابایت بر ثانیه برای انتقال داده‌‌های ترافیکی، شرایط خودرو و شرایط ویژه راننده نیاز خواهد داشت. سیستم هوشمند بودن برای ابزارهای مختلف به عنوان یک استاندارد نانوشته برای آینده ثبت شده است، اما در این میان “خودروهای هوشمند” نیاز به زمان بیشتری برای عرضه نهایی خود دارند.

به گزارش رایورز، علت این امر در سرعت اینترنت نهفته است. بنا به بررسی محققان، ایجاد یک خودروی هوشمند به معنای واقعی کلمه نیازمند وجود اینترنت همراهی در سطحی بالاتر از 3G خواهد بود و به همین دلیل نیز در شرایط فعلی اینترنت همراه در سراسر جهان تنها در سطح بسیار محدودی پاسخگوی نیازهای یک خودروی هوشمند خواهد بود.

 دولت آمریکا در راستای هوشمندسازی خودروهای خود قانونی را تصویب کرده است که به زودی ارتباط خودرو به خودرو یا همان V۲V به زودی به عنوان یک عنصر مهم و اجباری بر روی سیستم‌های نصب شده بر روی خودروها به حساب خواهد آمد و همین امر می‌تواند به رشد اینترنت همراه بر روی خودروها کمک شایانی بنماید. ولی این ارتباط تنها بخشی از خدمات یک خودروی هوشمند خواهد بود.

 

 

اینترنت 4G با سرعتی چندین برابر نسخه‌های فعلی اینترنت همراه تنها در برخی از کشورهای جهان به عرضه محدود رسیده است و به این ترتیب ابتدا باید منتظر همه‌گیر شدن آن بر روی دستگاه‌های همراهی مانند موبایل بود، و پس از تکمیل زیرساخت‌های مناسب جهانی، انتظار ورود آن به سطح صنایع بزرگ‌تر مانند صنایع خودرو را داشت.

پیش‌بینی می‌شود که یک خودروی هوشمند به سرعتی حداقل برابر ۵۰ مگابایت بر ثانیه برای انتقال داده‌‌های ترافیکی، شرایط خودرو و شرایط ویژه راننده نیاز خواهد داشت و همین امر عرضه خودروهای هوشمند را در بازه زمانی کوتاه عملا غیرممکن می‌سازد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.