ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

عرضه اسپری فلفل هوشمند در ایالات‌متحده

رایورز – کشور ایالات‌متحده آمریکا در پایان سال جاری میلادی شاهد عرضه اسپری فلفل هوشمند خواهد بود. این اسپری فلفل هوشمند که The defender نام دارد، برای امنیت کاربران خود امکانات بسیار جالبی را فراهم می‌سازد که ازجمله آنها می‌توان به عکسبرداری از فرد مهاجم و خبر کردن پلیس اشاره نمود.

به گزارش رایورز، این اسپری درست در هنگام پاشیدن افشره فلفل به چشمان فرد مهاجم، با کمک دوربین نصب‌شده درون آن، یک عکس خواهد گرفت و بلافاصله پس از فشردن دکمه مربوطه نیز نیروهای پلیس را در جریان وقوع یک حمله قرار می‌دهد.

این اسپری همچنین به یک دکمه دیگر مجهز است که در زمان نیاز به فوریت‌های پزشکی می‌توان آن را فشرد تا با مرکز اورژانس تماس برقرار شود. اطلاعات موقعیتی صاحب دستگاه از طریق سامانه GPS به مرکز پلیس یا اورژانس ارسال خواهد شد و این امر بدون نیاز به اعمال تنظیمات توسط کاربر صورت خواهد پذیرفت.

 

 

این ابزار با قیمت ۸۰ دلار به فروش خواهد رسید و کاربران آن با پرداخت این رقم خواهند توانست تا یک سال از خدمات آنلاین آن استفاده کنند.پس‌ از این مدت، برای هر ماه خدمات رایگان باید رقم ۲۰ دلار را پرداخت نمایند که البته این رقم برای افرادی که کمپین پیش‌خرید این محصول شرکت کرده‌اند برابر با ۱۵ دلار در هرماه خواهد بود.

این ابزار در حال حاضر در مرحله تبلیغات پیش از فروش به سر می‌برد و به‌احتمال فراوان در ماه دسامبر به بازار عرضه خواهد گردید.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.