• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

ورود نخستین تلویزیون او‌ال‌ای‌دی منحنی به بازار کره

رایورز – شرکت ال‌جی از ورود اولین تلویزیون‌های منحنی او‌ال‌ای‌دی به باز کار جنوبی در ماه آینده خبر داد. استفاده از دیودهای انتشار نور ارگانیک به نمایشگرها اجازه می‌دهد تا نازکتر و منعطف‌تر از قبل باشند.

مدل کنونی 55 اینچی 13 هزار و 550 دلار بوده و در ابتدا تنها در کره جنوبی به فروش خواهد رسید. به گفته یک تحلیلگر، پیشتازی ال‌جی در ارائه این محصول به بازار به آن حق رجزخوانی داده اما همچنین عرضه بسیار محدود خواهد بود.

شرکت ال‌جی و رقیب آن سامسونگ هر دو نمونه‌های پیش‌ساخت تلویزیونهای او‌ال‌ای‌دی را در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی لاس‌وگاس در ماه ژانویه نمایش دادند اما زمانی را برای عرضه محصول اعلام نکرده بودند.

فناوری او‌ال‌ای‌دی بر مواد مبتنی بر کربن تکیه داشته که برق را به نور تبدیل می‌کنند.درحالیکه نمایشگرهای ال‌سی‌دی به نور پس زمینه برای روشن کردن بلورهای خود نیاز دارند، او‌ال‌ای‌دی به یک منبع مجزای نور احتیاج ندارد.

این امر منجر به نازکتر، سبکتر و کارآمدتر شدن نمونه های جدید تلویزیون نسبت به قبل شده و همچنین رنگ مشکی‌تری را ارائه می‌کنند.

علاوه بر آن نمایشگرهای او‌ال‌ای‌دی قابل ساخت بر روی یک لایه پلاستیک منعطف بجای لایه شیشه‌ای محکم بوده که ساخت آنرا به شکل یک نمایشگر منحنی آسانتر می‌کند.

این امر باعث شده تا ال‌جی نسخه جدید EA9800 را به نازکی 4.3 سانتیمتر و وزن 17 کیلوگرم برای ارائه یک تجربه نمایش سینمایی آی‌مکس مانند به بازار معرفی کند.

به گفته تحلیلگران، انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ نیز به زودی با یک محصول مشابه وارد بازار شود.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.