ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

فایرفاكس و كروم، مطمئن‌تر از IE

تمامی مرورگرها نرخ خطایی كمتر از 01.2 درصد نشان می‌دهند كه فایرفاكس در رده اول، كروم در رده دوم و IE در رده سوم قرار دارند. تحلیل جدید شركت Sauce Labs نشان می‌دهد كه نسخه‌های اخیر مرورگرهای كروم و فایرفاكس كمتر از IE ۱۰ در برابر خطاها و اختلالات مستعد هستند و از قابلیت اطمینان بالاتری برخوردارند.  به گزارش ایتنا از مرکز ماهر،‌ مطالعه این شركت بر روی حدود ۵۵ میلیون تست با استفاده از پلتفورم سلنیوم نشان داده است كه تمامی مرورگرها سطح بی‌نهایت كمی از خطا در حد ۰.۱۲ درصد یا كمتر را نشان دادند كه بدترین درصد (۰.۱۲ درصد) متعلق به سافاری ۶ است. 

اپرا ۱۲ دارای خطای ۰.۰۸ درصد، IE ۱۰ دارای خطای ۰.۰۵ درصد، كروم ۲۷ دارای خطای كمتر از ۰.۰۲ درصد و فایرفاكس دارای خطای بسیار كمی در حد صفر برآورد شد و می‌توان گفت كه فایرفاكس تقریباً با هیچ خطایی مواجه نیست. IE از دو رقیب اصلی خود یعنی فایرفاكس و كروم عقب مانده است، اما همچنان سطح خطای بسیار پایینی را نشان می‌دهد.  سطح پیشرفت این مرورگرها در نسخه‌های اخیر آنها كه بعضاً فقط چند هفته از عرضه آنها می‌گذرد قابل توجه است. 
IE ۶ (عرضه شده در سال ۲۰۰۱ به همراه XP) و ۷ (سال ۲۰۰۷) پیش از این بدترین كارآیی را با حدود ۰.۳ درصد خطا داشتند و فایرفاكس ۷ (سال ۲۰۱۱) و IE ۸ (سال ۲۰۰۹) هریك كمتر از ۰.۲۵ درصد خطا داشتند.  این نكته قابل توجه است كه این مرورگرها بیش از آن كه در برابر خطاها و اختلالات و از كار افتادن‌های ناگهانی آسیب‌پذیر باشند، در برابر آسیب‌پذیری‌های جدی آسیب‎‌پذیر هستند. 
به گفته Sauce Labs، نیمی از مرورگرهای مورد مطالعه درصد خطایی كمتر از ۰.۰۷ درصد داشتند. این عدد واقعاً پایین است و نشان می‌دهد كه مرورگرها هر روز قابلیت اطمینان بیشتری پیدا می‌كنند.  ممكن است این موضوع مطرح شود كه اعداد به دست آمده از این تست لزوماً دقیق و صحیح نیستند، اما به هر حال معیارهای مقایسه‌ای این مرورگرها قابل اعتماد است. خطاهایی كه معمولاً منجر به از كار افتادن مرورگر می‌شوند، به وسیله نقایص موجود در كد مرورگر ایجاد می‌گردند كه خوشبختانه امروزه كمتر با چنین خطاهایی مواجه می‌شویم.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.