ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

سرورهای جدید ایسوس مجهز به پردازنده‌های ایوبریج سری EP

رایورز – سرورهای جدید ایسوس و سایر محصولات رده سرور مانند مادربوردها و ایستگاه‌های کاری این شرکت از پردازنده‌های Xeon E5-2600 v2 با معماری پردازشی آیوی‌ بریج سری EP پشتیبانی می‌کنند.

شرکت ایسوس همزمان با اعلام این خبر از جدیدترین محصولات خود شامل سرورهای نسل E7، مادربوردهای مجهز به تراشه Z9P برای سرورها، دو ایستگاه کاری به نام‌های ESC4000 G2 و ESC2000 G2 به‌همراه مادربوردهای Z9PE-D8 WS، P9X79-E WS و P9X79 برای استفاده در ایستگاه‌های کاری رونمایی کرد.

این محصولات برای پشتیبانی از پردازنده‌های نسل دوم زئون E5-2600 طراحی شده‌اند که با نام Bridge-EP شناخته می‌شوند و علاوه‌بر توان پردازشی بالا، دارای مصرف بهینه انرژی هستند. علاوه‌بر این انعطاف زیادی برای استفاده در محصولات مختلف دارند و راه‌حل‌های قدرتمندی برای استفاده در سازمان‌ها ارائه می‌دهند.

همچنین سرورها و مادربوردهای سرور ایسوس برای کنترل از راه دور سرور دارای سیستم مدیریت تحت وب این شرکت (ASWM) و یک رابط هوشمند مدیریت پلتفرم (IPMI) به نام ASMB6-iKVM هستند. محصولات جدید ایسوس با حداکثر فرکانس عملیاتی ۳٫۵ گیگاهرتز و ۱۲ هسته (۲۴ رشته پردازشی) توان قدرتمندی در این محصولات ارائه می‌کنند.

فناوری ساخت ۲۲ نانومتری و فناوری ترانزیستورهای سه‌بعدی در آخرین پردازنده‌های اینتل، نیاز کمتری به توان مصرفی دارند و در نتیجه محصولات حرفه‌ای ایسوس با پردازنده‌های زئون E5-2600 نسل دوم، نسبت به مدل‌های پیشین عملکرد بهتری در زمینه مصرف انرژی نشان می‌دهند.

همچنین سرورهای ایسوس و ایستگاه‌های کاری سری ESC دارای گواهی‌نامه ۸۰ Plus در بخش توان مصرفی هستند به این معنی که حداقل راندمان مصرف انرژی در آن‌ها ۸۰ درصد است که علاوه بر صرفه‌جویی بیشتر، در کاهش هزینه‌ها نیز مؤثر است. این محصولات از چندین رابط PCI Express 3.0 برای افزایش کارت گرافیکی و سایر ماجول‌های توسعه پشتیبانی می‌کنند.

یکی از این اسلات‌ها برای ASUS PIKE (کیت اختصاصی توسعه درگاه‌ها) در نظر گرفته شده که یک راه‌حل سریع و آسان برای افزایش بخش‌های ذخیره‌سازی در پورت‌های SAS و SATA جهت پیکربندی Raid‌ است. تمام این مدل‌ها با رابط پرسرعت نسل سوم USB طراحی شده‌اند که سرعت آن به پنج گیگابیت بر ثانیه می‌رسد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.