• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

قاب تلفن‌همراه، محبوب‌ترین ابزار جانبی در جهان

رایورز- قاب‌های تلفن همراه محبوب‌ترین لوازم جانبی در سراسر جهان محسوب می‌شوند و بررسی‌ها نشان داده است که میزان فروش آن طی یک سال گذشته 69 درصد افزایش یافته است. مطالعات مرکز NPD Group در بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان لوازم جانبی تلفن‌همراه در آمریکا نشان داد که میزان درآمد این مراکز در نیمه نخست سال ۲۰۱۳ میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۳۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش رایورز، قاب‌های تلفن همراه محبوب‌ترین لوازم جانبی در سراسر جهان محسوب می‌شوند و بررسی‌ها نشان داده است که میزان فروش آن طی یک سال گذشته ۶۹ درصد افزایش یافته است. پس از قاب تلفن‌همراه هدفون‌ها و میکروفون‌ها بیشترین محبوبیت را دارند و گفته می‌شود که در یک سال گذشته فروش این لوازم جانبی هم ۲۵ درصد بیشتر شده است.

به گفته شرکت تحقیقاتی NDP، کاربرانی که از فروشگاه‌ها قاب تلفن همراه خریداری کرده‌اند در ۸۶ درصد موارد اعلام کردند که این کار را به دلیل محافظت هرچه بیشتر از گوشی خود انجام می‌دهند، ۷۳ درصد کاربران بر کیفیت مواد به کار رفته در قاب تاکید داشتند و ۶۶ درصد هم اندازه قاب را مورد توجه قرار دادند. لازم به ذکر است که زیبایی و قیمت لوازم جانبی اهمیت کمتری داشته‌اند و در اتخاذ تصمیم برای خرید مدل جدید کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

 

 

در بررسی حاضر کمتر از نیمی از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که در جریان خرید لوازم جانبی جدید به قیمت و زیبایی آن هم توجه می‌کنند. کارشناسان مرکز تحقیقاتی NDP اعلام کردند که نزدیک به نیمی از کاربران پس از خرید گوشی هوشمند جدید یک قاب جداگانه نیز برای آن خریداری می‌کنند که این قاب می‌تواند به عنوان سیستم محافظ بدنه گوشی یا قاب یدکی مورد استفاده قرار گیرد.

آن دسته از کاربرانی که گوشی هوشمند جدید خود را از داخل مغازه خریداری می‌کنند بیش از خریداران آنلاین حاضرند برای خرید لوازم جانبی پول بپردازند و در این راستا گفته می‌شود که میزان پرداخت پول از جانب این افراد ۳ برابر بیشتر از خریداران آنلاین است.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.