ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

مردم خاورمیانه گوشی هوشمند را به کنسول بازی ترجیح می‌دهند

رایورز– 30 درصد مردمی که در منطقه خاورمیانه زندگی می‌کنند ترجیح می‌دهند بازی‌های مورد علاقه خود را روی گوشی هوشمند در اختیار داشته باشند. بیشتر مردم خاورمیانه برای انجام بازی‌های رایانه‌ای مورد علاقه خود گوشی هوشمند و رایانه لوحی را به کنسول بازی و رایانه شخصی ترجیح می‌دهند.

به گزارش رایورز، نتایج حاصل از گزارش جدید ITP.net e-Lifestyle نشان داد که ۳۰ درصد مردمی که در منطقه خاورمیانه زندگی می‌کنند ترجیح می‌دهند بازی‌های مورد علاقه خود را روی گوشی هوشمند در اختیار داشته باشند و ۲۶ درصد آنها هم انجام بازی‌ها روی رایانه لوحی را ترجیح می‌دهند.

در بین طرفداران پروپاقرص بازی‌های رایانه‌ای در خاورمیانه، ۱۷ درصد رایانه‌های شخصی را ترجیح دادند و ۱۲ درصد هم اعلام کردند که انجام این بازی‌ها روی کنسول‌های بازی برایشان محبوب‌تر است.در این بررسی مشخص شد که Angry Birds و Candy Crush محبوب‌ترین بازی‌ها برای کاربران موبایلی خاورمیانه محسوب می‌شوند و آخرین کنسول‌های ساخته شده توسط دو شرکت مایکروسافت و سونی محبوبیت چندانی برای ساکنان خاورمیانه ندارد.

 

 

لازم به ذکر است ۵۴ درصد افرادی که در این بررسی شرکت کردند بین ۱۲ تا ۴۰ سال سن داشتند، ۸۵ درصد آنها مرد بودند و ۱۵ درصد آنها را هم خانم‌ها تشکیل می‌دادند. این نظرسنجی در ماه‌ می و ژوئن ۲۰۱۴ به صورت آنلاین انجام شد و ۶۹ درصد شرکت‌کنندگان در آن اماراتی، ۱۲ درصد سعودی و مابقی ساکن دیگر کشورهای منطقه بودند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.