ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

شکایت جمعی کارمندان اپل از این شرکت

رایورز-شرکت اپل با یک شکایت بسیار بزرگ به دادگاه فراخوانده شده است که در یک سوی آن بیست هزار کارمند و کارگر این شرکت قرار دارند. این کارگران پس از سه سال تلاش سرانجام موفق شدند تا مباحث مطرح شده در سال ۲۰۱۱ را به دادگاه بکشانند.

به گزارش رایورز، شکایت این افراد مبنی بر و سه مورد کلی است که نخستین مورد آن عدم شفافیت قوانین رفتار اپل با کارمندان این شرکت است که البته کم‌اهمیت‌ترین مورد این شکایت نیز محسوب می‌شود.

مورد دوم مربوط به زمان استراحت و صرف وعده غذایی است که کارمندان و کارگران اپل معتقدند که مسئولان این شرکت رد بازه‌هایی حتی در طول یک روز به آنها اجازه داشتن یک استراحت برای صرف غذا را نداده‌اند و در بسیاری از روزها نیز افراد به مدتی ۷ ساعت، بدون داشتن یک استراحت میان کار برای صرف مواد غذایی به فعالیت ادامه داده‌اند یا به عبارت بهتر مجبور به ادامه فعالیت بوده‌اند.

 

 

مورد سوم نیز به زمانی که مسئولان فروشگاه‌ها و مراکز پخش اپل برای بازرسی کارگران از آنها می‌گرفته‌اند بازمی‌گردد که معمولاً بیش از نیم ساعت در روز بوده است و پس از پایان ساعات کاری آنها انجام می‌شده و هیچ حقوقی بابت این حضور اجباری به این افراد داده نمی‌شده است.

شرکت اپل هنوز به این شکایت عکس‌العمل خاصی نشان نداده است. جالب است بدانید که در میان شاکیان، علاوه بر کارگران و کارمندان رده پایین و متوسط، مهندسین تازه‌وارد شرکت نیز به چشم می‌خورند که این موضوع نشانه از حاد بودن ماجرا دارد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.