ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

نخستین هدفون جهان با قابلیت تشخیص ضربان قلب

رایورز– این هدفون به‌جز ضربان قلب اطلاعات دیگری مانند سرعت حرکت، فاصله تا مقصد، ارتفاع از سطح دریا، تعداد کالری‌های سوزانده شده و … نیز نشان می‌دهد. اینتل از آغاز همکاری‌های خود با شرکت آمریکایی SMS Audio خبر داده است تا به کمک آن‌ها بتواند هوشمندترین هدفون جهان را تولید کند.

به گزارش رایورز، اینتل در تلاش است به‌موجب این همکاری‌ها هدفون هوشمندی بسازد که قادر است در طول زمانی که کاربر به موسیقی مورد علاقه خود گوش می‌دهد، ضربان قلب او را تشخیص دهد. این محصول که از نوع هدفون‌های کوچک است و داخل حفره گوش قرار می‌گیرد SMS Audio Biosport نام‌گذاری شده است و هم‌اکنون با قابلیت تشخیص ضربان قلب به صورت رسمی معرفی شده است.

این هدفون حسگرهای هوشمند مخصوص تناسب اندام را در اختیار دارد و از آنجایی که استفاده از آن برای ورزشکاران توصیه می‌شود، در طول زمانی که این افراد فعالیت بدنی انجام می‌دهند می‌تواند ضربان قلب را به صورت لحظه به‌لحظه کنترل کند و نتیجه نهایی را در اختیار کاربر بگذارد.

دو شرکت اینتل وSMS Audio بر این باورند که “تلفیق نیازمندی‌های زندگی روزمره با نوآوری‌های فناورانه” می‌تواند تجربه خوبی را در حوزه تناسب اندام ارائه دهد و به همین خاطر هدفون یاد شده فناوری پوشیدنی مخصوص دستبندهای هوشمند را قابلیت‌های جدید تلفیق کرده است و آن را در اختیار کاربران می‌گذارد.

 

 

“مایکل بِل”(Michael Bell) مدیر گروه دستگاه‌های جدید اینتل در این خصوص گفت: «اینتل بر نوآوری در حوزه فناوری تاکید دارد و سرمایه‌گذاری‌های فراوانی برای توسعه فناوری‌های پوشیدنی انجام داده است برای این کار از شرکت SMS Audio نیز کمک گرفته است تا بهترین طراحی و خدمات را به کاربران ارائه دهد.»

این هدفون به استاندارد جک ورودی ۳.۵ میلیمتری مجهز شده است و ضمن داشتن یک نمایشگر کوچک، تمامی شاخصه‌های بیومتریک کاربر را روی آن نمایان می‌کند و باتری پرتوان آن انرژی لازم برای چند روز را در خود نگه می‌دارد.هدفون هوشمند از استاندارد IPX4 نیز پیروی می‌کند و به همین خاطر در مقابل تعرق کاربر هنگام ورزش کردن و خیس شدن مقاوم است.

این هدفون از طریق ابزاری موسوم به Runkeeper با دستگاه موبایلی ارتباط برقرار می‌کند و به‌جز ضربان قلب اطلاعات دیگری مانند سرعت حرکت، فاصله تا مقصد، ارتفاع از سطح دریا، تعداد کالری‌های سوزانده شده و … نیز نشان می‌دهد و قرار است که از فصل چهارم سال جاری میلادی به صورت گسترده در اختیار کاربران جهانی قرار گیرد.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.