• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

ازدواج زن و مرد سعودی روی سیستم اسکایپ

رایورز– برای اولین بار در عربستان صورت گرفت! “فیض فواز النجفی” خطبه عقد این دو جوان را از طریق گوشی هوشمند و با سیستم Skype مایکروسافت خطبه عقد را جاری کرد. روزنامه گالف‌نیوز در تازه‌ترین شماره خود گزارش داد که یک زوج سعودی با کنار گذاشتن سنت‌های قدیمی مراسم عروسی‌شان را روی سیستم Skype برگزار کردند.

به گزارش رایورز، “عایض النقول” به عنوان داماد در کشور آمریکا مشغول به تحصیل است و عروس هم در خانه پدری خود در عربستان سعودی زندگی می‌کند. اما مراسم عقد این زوج جوان از طریق گوشی هوشمند و مبتنی بر سیستم تلفن اینترنتی(VoIP) برگزار شد و “فیض فواز النجفی” توسط سیستم Skype مایکروسافت خطبه عقد را جاری کرد.

النجفی در این خصوص گفت: «در کل تاریخ عربستان این نخستین باری بود که یک خانم و آقا با گوشی هوشمند و به این صورت به عقد یکدیگر درآمدند.» او در ادامه توضیح داد: «به هر حال، با توجه به اینکه همه شرایط لازم برای برگزاری یک مراسم عقد مهیا بود، من توانستم به صورت مستقیم با داماد که در خارج از کشور عربستان بود ارتباط برقرار کنم. اگرچه او داخل اتاق در کنار من نبود، اما به صورت مجازی در تمام مراسم حضور داشت. من از این پس همواره به این مراسم عقد در سابقه کاری خود اشاره خواهم کرد.» “

 

 

کمیسیون فناوری ارتباطات و اطلاعات”(CITC) به عنوان متولی اصلی قانون‌گذاری مخابرات در عربستان در مارس ۲۰۱۳ اعلام کرد که عرضه‌کنندگان پلتفورم‌های اینترنتی از جمله Skype قوانین و مقررات موجود در این کشور را نقض می‌کنند. این مرکز در تاریخ یاد شده به اوپراتورهای مخابراتی این کشور شامل Mobily، Zain Saudi و STC دستور داد که اقدامات لازم را انجام دهند تا فعالیت‌های این قبیل سرویس‌ها را به طور دقیق رصد کنند یا این سرویس‌ها را به طور کامل ببندند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.