• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

سایت سونی به‌دلیل عدم پرداخت صورت‌حساب میزبانی از کار افتاد

رایورز– مدیر مرکز SOE سونی در شبکه اجتماعی توئیتر اظهار داشت که مشکل اصلی عدم پرداخت صورت‌حساب مخصوص میزانی وب بوده است. چهارشنبه شانزدهم ژوئیه ۲۰۱۴ دسترسی به تمام سایت‌های شرکت سونی مخصوص بازی‌های رایانه‌ای غیرممکن شد و بررسی‌های بیشتر نشان داد که پرداخت نکردن صورت‌حساب میزبانی سایت باعث شده است این سایت‌ها از کار بیفتند.

به گزارش رایورز، سایت‌های اینترنتی مرکز سرگرمی‌های آنلاین سونی(SOE) شامل www.soe.com و www.sonyonline.com در این اتفاق به طور کامل از کار افتادند و کاربران پس از ورود به این سایت‌ها با پیغام مرکز Network Solutions به عنوان میزبان اینترنتی این سایت‌ها مواجه شدند. لازم به ذکر است که برخی از سایت‌های زیرمجموعه مرکز SOE شامل Everquest، Everquest 2، Landmark و H1Z1 نیز به خاطر عدم پرداخت این صورت حساب با مشکل مواجه شدند و به طور کامل از کار افتادند.

سخنگوی سونی مستقر در دفتر مرکزی این شرکت در توکیو توضیح داد که این شرکت الکترونیکی بزرگ در حال انجام بررسی‌های لازم است تا علت این اتفاق را دریابد. با همه این توضیحات “جان اسمدلی”(John Smedley) مدیر مرکز SOE سونی در شبکه اجتماعی توئیتر اظهار داشت که مشکل اصلی در این زمینه عدم پرداخت صورت‌حساب مخصوص میزبانی وب بوده است و به عبارت دیگر سونی فراموش کرده است این قبض را پرداخت کند.

 

 

اسمدلی در این مطلب گفت: «نامه مربوط به پایان دوره و نیاز به پرداخت مجدد برای تمدید قرارداد میزبانی وب به بخش پست‌های الکترونیکی ناخواسته رفته بود. احتمالا یک نفر ایمیل مربوط به تمدید قرارداد میزبانی وب را به عنوان یک نامه ناخواسته علامتگذاری کرده بود و به همین سادگی این مسئله باعث شد همه سایت‌های سرگرمی سونی از کار بیفتند.» او در ادامه نوشت: «برای آنکه مشکلات مربوط به DNS حل شود ۴۸ ساعت زمان لازم است. ما بابت اتفاق یاد شده بسیار شرمنده هستیم و باید اعتراف کرد که این مشکل قابل پیشگیری بوده است.»

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.