ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

قابلیت‌های منحصر به‌فرد صفحه‌کلید Passport بلک‌بری معرفی شد

رایورز – قابلیت‌های این صفحه‌کلید با سیستم لمسی ویژه‌ای که روی نمایشگر برای آن در نظر گرفته شده است دو برابر می‌شود و برای آن قابلیت تشخیص حرکات دست کاربر در نظر گرفته شده است. حدود یک ماه قبل نخستین اخبار مربوط گوشی هوشمند عجیب و متفاوت BlackBerry Passport منتشر شد و منابع آگاه اطلاعات مختلفی از آن منتشر کردند که پس از گذشت مدتی شرکت بلک‌بری رسما این محصول را معرفی کرد.

به گزارش رایورز، مدت کوتاهی باقی مانده است تا بلک‌بری گوشی هوشمند Passport را وارد بازار کند و این بار Carphone Warehouse از فناوری‌های متفاوت و رموزی که در این گوشی به کار گرفته شده، پرده برداشته است.

این مرکز یک فایل ویدیویی منتشر کرده است که در آن گوشی هوشمند Passport با همه جزئیات، امکانات و مشخصات معرفی می‌شود و قابلیت‌های اصلی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد که البته برخی از این قابلیت‌ها هنوز توسط شرکت سازنده اعلام نشده است. همان طور که از قبل گفته شده بود، Passport یک صفحه‌کلید سخت‌افزاری کامل و البته کاملا متفاوت دارد که تمام دکمه‌های آن در سه ردیف تعبیه شده‌اند.

 

 

قابلیت‌های این صفحه‌کلید با سیستم لمسی ویژه‌ای که روی نمایشگر برای آن در نظر گرفته شده است دو برابر می‌شود و برای آن قابلیت تشخیص حرکات دست کاربر در نظر گرفته شده است. زمانی که کاربر قصد استفاده از صفحه‌کلید را دارد، یک نوار کاربردی و ویژه در بالای صفحه‌کلید در پایین‌ترین قسمت نمایشگر لمسی نمایان می‌شود.

اگر کاربر روی این نوار کاربردی انگشت خود را به سمت چپ حرکت دهد، اطلاعاتی که از قبل مشخص شده پاک می‌شود و حرکت این نوار به سمت بالا و پایین باعث می‌شود صفحه اینترنتی به بالا یا پایین حرکت کند.این گوشی هوشمند بدنه سخت و بسیار مقاومی دارد و بلک‌بری برای آنکه بتواند چنین محصولی را روانه بازار کند، آن را به قابی از جنس فولاد ضدزنگ مجهز کرده است.

 

 

در سمت راست بدنه گوشی هوشمند کلید ویژه‌ای تعبیه شده است که کاربر با فشردن آن به بخشی با نام BlackBerry Assistant وارد می‌شود که این بخش در اصل دستیار دیجیتالی کاربر است.

کاربر همچنین می‌تواند از این کلید ویژه به عنوان ابزاری برای یادآوری اتفاقات، گشت‌وگذار اینترنتی و … استفاده کند. لازم به ذکر است که این ویدیو مدتی پس از انتشار روی شبکه اجتماعی YouTube حذف شد و هم‌اکنون سایت‌های اینترنتی مختلف کپی آن را برای اطلاع‌رسانی به کاربران منتشر کرده‌اند.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.