ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

ترغیب کارمندان فیسبوک به استفاده از اندروید

فیسبوک با استفاده از یک سری پوستر سعی می کند کارمندانش را به استفاده از اندروید ترغیب کند! به نظر می رسد هدف از این کار، بهتر کردن تجربه استفاده از فیسبوک بر روی تلفن های هوشمند با بزرگ ترین سهم بازار است. با قرض کردن یک صفحه از پوسترهای جنگی سال گذشته، فیسبوک حالا از پوسترهای خود استفاده می کند تا کارمندان را ترغیب کند که به جای آیفون، از سیستم های اندرویدی استفاده کنند.

پس از این که گزارش شد در ماه آگوست فیسبوک سعی بر این داشته که کارمندانش را وسوسه کند (و حتی گفته شد مجبور کند) تا از آیفون هایشان دست بکشند و به سیستم های اندرویدی روی بیاورند، حالا دیگر این غول شبکه های اجتماعی به طور آشکار، ستاد تبلیغاتی خود را راه انداخته است. به گزارش Techcrunch بر روی دیوارهای دفتر مرکزی فیسبوک در خیابان Mountain View در کالیفرنیا پوسترهایی روی دیوار نصب شده که بر روی آنها نوشته اند «همین امروز تغییر دهید».

فیسبوک که قبلاً به کارمندانش آیفون می داد، ظاهراً حالا سعی دارد با جایگزین کردن اندروید، عملکرد برنامه هایی را که به کند بودن و کم داشتن ویژگی های مفید متهم شده اند بهبود بخشد. هدف از این برنامه -که در آن کارمندان به استفاده از محصولات خودشان ترغیب می شوند- بهبود تجربه فیسبوک بر روی تلفن های هوشمندی است که سهم عمده این بازار را به خود اختصاص داده اند. آمارهای اخیر نشان می دهد که اندروید 68.1% بازار تلفن های هوشمند را در دست دارد، در حالی که iOS اپل فقط 16.9% این بازار را به خود اختصاص داده است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.