• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

سازگاری اندروید بعدی با لپ‌تا‌پ‌

شایعات حاکی از آن است که نسخه بعدی سیستم‌عامل آندروید امکان سازگاری با لپ‌تاپ‌ها را خواهد داشت.پیشتر نسخه 3 آندروید برای تبلت‌ها ارایه شد، اما به دلیل مشکلاتی که این نسخه داشت خیلی موفقیت آمیز نبود، اما انتظار می‌رود نسخه 5.0 این سیستم‌عامل با لپ‌تاپ‌‌ها و نوت‌بوک‌ها سازگار شود. بر این اساس لپ‌تاپ‌هایی که از صفحه نمایش لمسی برخوردار باشند امکان پشتیبانی از نسخه 5.0 آندروید را خواهند داشت.

از سوی دیگر این لپ‌تاپ‌ها با قیمت 200 دلار عرضه خواهند شد و پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبه‌رو شوند.هم‌اکنون کارشناسان اقدام به تست نسخه 4.2 سیستم‌عامل آندروید روی نوت‌بوک‌ها کرده‌اند بنابراین انتظار دارند نسخه 5.0 پس از ارایه روی لپ‌تاپ‌ها با مشکل مواجه نشوند.بر این اساس پیش‌بینی می‌شود لپ‌تاپ‌های مبتنی بر آندروید تا سه یا چهار ماه آینده راهی بازار شوند. 

برنامه‌نویسان معتقدند که میزان سازگاری آندروید با دستگاه‌های نوت‌بوک، بستگی به تولیدکنندگان دارد که هر چه بیشتر بتوانند بخش نرم افزاری و سخت‌افزاری را با هم پیوند دهند. آندروید نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌رایانه و هم اکنون برای تلویزیون نیز عرضه می‌کند و با همکاری ده‌ها شرکت روی دستگاه‌های مبتنی بر آندروید قرار می‌دهد. آندروید بر پایه هسته لینوکس ساخته شده‌است.
اوایل تابستان سال ۲۰۰۵ گوگل شرکت آندروید در پالو آلتوی کالیفرنیا را خرید. شرکت کوچک آندروید که توسط اندی روبین، ریچ ماینرز، نیک سیرز و کریس وایت پایه‌گذاری شده بود، در زمینه تولید نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی برای تلفن‌های همراه فعالیت می‌کرد. تیم آندروید فعالیت خود را برای تولید پلتفرم موبایل مبتنی بر کرنل لینوکس آغاز کردند و نتیجه اولیه این پروژه در کنفرانس خبری شرکت گوگل اواخر سال ۲۰۰۷، مطرح کردن «اتحادیه گوشی باز» یا Open Handset Alliance بود. ۳۴ شرکت فعال در زمینه تولید نرم‌افزار، تولید گوشی‌های تلفن همراه، اپراتور تلفن همراه و تولیدکننده نیمه رساناها و پردازنده‌های تلفن همراه اعضای بنیان‌گذار این اتحادیه بودند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.