ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

شرکت‌هایی که «سینوفسکی» اجازه کار در آنها را ندارد

سال گذشته جدا شدن مدیر بخش ویندوز شرکت مایکروسافت که بخش زیادی از موفقیت‌های این شرکت را رقم زده بود، شوک بزرگی به دنیای کامپیوترهای شخصی وارد کرد. در قراردادی که مایکروسافت با «استیون سینوفسکی» امضا کرده است، فهرستی از شرکت‌هایی که او حق کار در آنها را ندارد آمده است. حالا نام هفت شرکت بزرگی که او حق کار کردن در آنها را ندارد منتشر شده است. نکته جالب این است که تمام این شرکت‌ها همان رقبای بزرگ و جدی مایکروسافت هستند و به همین دلیل تعجبی برای این ممانعت وجود ندارد.

طبق این قرارداد استیون سینوفسکی حق ندارد به صورت تمام وقت یا پاره وقت در شرکت‌های آمازون، اپل، گوگل، EMC، فیس بوک، اوراکل یا VMware کار کند. مایکروسافت در زمینه تبلت و سرویس‌های مبتنی بر فضای ابری با اپل، فضای ابری به طور خاص با آمازون و اپلیکیشن و اپلیکیشن‌های مبتنی بر فضای ابری با گوگل رقابت نزدیکی دارد و اصلا علاقه ندارد که یکی از مهره‌های کلیدی و تاثیرگذار خود را که از تمامی رمز و رموز این شرکت مطلع است، در کمپانی‌های رقیب ببیند.
البته بد نیست بدانید که مدیر مهم و با هوش بخش ویندوز مایکروسافت که به تازگی این شرکت را ترک کرده است، برای حضور 23 ساله خود در مایکروسافت و مدیریت موفق بخش‌های حیاتی و استراتژیک این شرکت مانند آفیس و ویندوز، مبلغ 5/8 میلیون دلار دریافت کرده است که این مبلغ شامل 658 هزار و 333 دلار حقوق سالانه، 5/1 میلیون دلار پاداش و حدود 4/6 میلیون دلار به صورت سهام می‌شود.
نکته جالب در این مورد این است که مایکروسافت به تازگی ضرر 900 میلیون دلاری را تجربه کرده است و این موضوع می‌تواند باعث شود که بخشی از پاداش 4/6 میلیون دلاری سینوفسکی که به صورت سهام به او داده شده است، از بین برود.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.