• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

طراحان ارشد HTC به جرم اختلاس و سرقت اسرار تجاری مربوط به رابط کاربری Sense 6.0 بازداشت شدند

رایورز – «شن»، «وو» و «هوانگ» در نظر داشتند تا یک شرکت طراحی با تمرکز بر روی بازار چین راه اندازی کنند. پنج تن از طراحان کمپانی تایوانی اچ تی سی شامل «توماس شن» معاون ارشد طراحی محصول، «وو شن هانگ» مدیر بخش تحقیق و توسعه و «جاستین هوانگ» مدیر ارشد بخش طراحی این شرکت که هدایت تیم طراحی گوشی وان را بر عهده داشت، به جرم اختلاس و سرقت اسرار فنی و تجاری محرمانه این شرکت بازداشت شدند.

این سه نفر طوری برنامه ریزی کرده‌ بودند تا پس از دریافت پاداش نیم‌ساله، دسته جمعی از کمپانی HTC استعفا داده و هدف اصلی خود که همانا راه اندازی آن شرکت بود را پیگیری کنند. «شن» و «وو» در حال حاضر در حبس به سر می‌برند و سایرین نیز به قید ضمانت‌های سنگین آزاد شده‌اند.

«شر وانگ»، رئیس هیات مدیره اچ تی سی طی یک نامه که به وب‌سایت انگجت فرستاده نوشته است که کیفرخواستی که این کمپانی بر علیه این افراد تنظیم نموده مربوط می‌شود به دانلود کردن اطلاعات محرمانه مربوط به رابط کاربری سنس 6 (که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است) و به اشتراک گذاشتن آن‌ها از طریق پست الکترونیک. مورد بعدی مربوط است به جرمی که «شن»، «وو» و «هوانگ» مرتکب شده‌اند.

آن‌ها طی یک توطئه، طوری وانمود کرده‌اند که طراحی قاب آلومینیومی گوشی One را در یک کارخانه بیرونی طراحی و ساخته‌اند و به همین دلیل با جعل اسناد و فاکتورها مبلغ 334,000 دلار از این کمپانی دریافت نموده‌اند. این در حالی است که کل پروسه طراحی و ساخت نمونه اولیه قاب این گوشی در منزل یکی از این افراد انجام پذیرفته است.

در متنی که توسط کمپانی HTC به خبرگزاری‌ها ارسال شده، آمده است: کمپانی اچ تی سی از تمامی کارمندان خود انتظار دارد که در سطح بالایی از صداقت و اخلاق به فعالیت بپردازند.

حفاظت از اسرار و اطلاعات، حفظ حریم خصوصی و امنیت باید همواره جزو مسئولیت‌های اساسی هر کارمند باشد. ما از هیچ خطایی چشم پوشی نمی‌کنیم. از آن‌جایی که این موضوع در حال بررسی و تحقیق است از ارائه جزئیات بیشتر در مورد آن خودداری می‌نماییم.

کمپانی HTC این روزها اوضاع خوبی ندارد و از تمامی جهات تحت فشار قرار دارد. حال این موضوع جدید نیز باعث شده تا مشکلات این کمپانی خلاق و نوآور دوچندان شود.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.