ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

مدیرعامل Burberry مدیر جدید اپل می‌شود

رایورز – وی از اواسط سال 2014 میلادی به عنوان معاون مدیرعامل و عضو گروه اصلی اجرایی اپل با “تیم کوک”(Tim Cook) مدیرعامل این شرکت همکاری می‌کند.

شرکت اپل به منظور موفقیت هرچه بیشتر در مراکز فروش خود، مدیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت مد و پوشاک Burberry Group را به عنوان مدیر جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود استخدام کرد.

“آنجلا آرنتس”( Angela Ahrendts) بیش از یک دهه است که به عنوان مدیرعامل در شرکت Burberry فعالیت می‌کند و در این دوره زمانی توانسته است Burberry را از یک تولیدکننده پوشاک در بریتانیا به یک برند جهانی تبدیل کند.

شرکت Burberry اعلام کرد که آرنتس در اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی از پست خود کنار می‌رود و “کریستوفر بیلی”( Christopher Bailey) مدیر کنونی بخش خلاقیت‌ها و نوآوری‌های Burberry جایگزین او می‌شود.

خانم آرنتس در این خصوص توضیح داد، این یک افتخار بزرگ برای او بوده که با شرکت Burberry همکاری داشته است. او در این باره گفت: « Burberryدر بهترین حالت خود به‌سر می‌برد. من مطمئن هستم که کریستوفر به عنوان یکی از بزرگترین خلاقان و متفکرین عصر حاضر می‌تواند به خوبی شرکت Burberry را مدیریت کند و آن را به درجات بالاتر برساند.»

قرار است که خانم آرنتس پس از کناره‌گیری از شرکت Burberry به اپل بپیوندد و در پست جدیدی که شرکت اپل برای او ایجاد کرده، فعالیت کند. وی از اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی به عنوان معاون مدیرعامل و عضو گروه اصلی اجرایی اپل با “تیم کوک”(Tim Cook) مدیرعامل این شرکت همکاری می‌کند.
گفته شده است که آرنتس مدیریت فروشگاه‌های مرکزی اپل و فروشگاه‌های آنلاین این شرکت را نیز برعهده خواهد داشت و بر فعالیت و گسترش آن‌ها نظارت مستقیم انجام خواهد داد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.