ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

دومین نسل گوشی‌های منحنی ال‌جی در راه است

رایورز– مرکز خبری EVleaks به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که شرکت کره‌ای ال‌جی این روزها نقایص دومین نسل از سری گوشی‌های هوشمند منعطف و منحنی خود را پشت‌سر می‌گذارد تا این محصول منحصر به‌فرد را در آینده نزدیک معرفی کند.  در حالی که تاکنون فقط سامسونگ نمونه اولیه گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر منحنی را عرضه کرده است، شرکت ال‌جی می‌کوشد دومین مدل از این محصول را با نام LG G Flex 2 عرضه کند.

به گزارش رایورز، این نخستین باری است که خبر مربوط به تولید نسل دوم گوشی هوشمند منحنی ال‌جی منتشر می‌شود و پیش‌بینی شده است که G Flex 2 در فصل نخست سال ۲۰۱۵ به دست کاربران برسد.

 

 

منابع آگاه می‌گویند که شرکت ال‌جی تولید انبوه نسل دوم گوشی هوشمند منحنی خود را از ابتدای سال آتی آغاز می‌کند و قرار است بدنه این گوشی هوشمند به نوع خاصی از پلاستیک مجهز شود که در هنگام سقوط و بروز هرگونه آسیب، این پلاستیک می‌تواند خود را ترمیم کند و کلیه خط و خش‌ها را از بین ببرد.

برخی منابع آگاه اعلام کردند دومین نسل از گوشی‌های هوشمند منعطف سامسونگ نخستین گوشی در سری محصولات Android Silver خواهد بود. قرار است این گوشی هوشمند در خانواده فبلت‌ها و با کیفیت بالاتر نسبت به گوشی LG G Flex به دست کاربران برسد.

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.