• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

آی بی ام Power 7 و PureApplication را جعل می کند

آی بی ام CPU ها و FPGA ها را بر روی Puredata که قبلاً با نام Netezza شناخته می شد به راه انداخته است. آی بی ام اوایل این هفته میزبانی یک جلسه توجیهی را بر عهده داشت تا در مورد موارد ارائه شده اعضای جدید PureSystems صحبت کند اما فقط یک مورد از موارد معرفی شده واقعاً جدید بود و دو روز طول کشید تا The Reg اطلاعات قیمت را از زیر زبان آنها بیرون بکشد.

سرورهای مودولارFlex System “Troy” از Big Blue و PureSystem ها زیرساخت های مجازی و برنامه هایی را که از گروه نرم افزاری آی بی ام بیرون می آید بر روی هم انباشته می کند، نه آنهایی را که از سیستم ها و گروه فناوری می آیند. زمانی که مسئله اعلام کردن ساخت سخت افزار ها در میان است، گروه نرم افزاری خونسرد برخورد می کند.

در اینجا لیستی جدید از نامگذاری های جدید PureSystem هایی را که در خط تولیدند و آوریل سال گذشته گروه نرم افزاری آنها را بر روی هم انباشته کرده است، آورده شده است:

  • سیستم فلکس، شاسی واقعی و نودهای(nodes) سرور در سیستم مودولار جدید است
  • Pureflex یک دسته پیکربندی شده برای زیرساخت های خام است (فیزیکی یا مجازی) که شامل ذخیره سازی، شبکه و سیستم های مدیریتی می شود
  • جعبه های PureData یکی از انواع PureSystem هاست که پردازش تراکنش با سرعت بالا، انبار داده ها و تحلیل داده ها را هدف خود قرار داده است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.