• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

سونی دو Xperia جدید عرضه کرد

رایورز – “Sony Mobile” امروز از افزوده شدن دو مدل تازۀ Xperia SP و Xperia L از تلفن‌های هوشمند Xperia به سری محصولات سال 2013 خود خبر داد.

Xperia SP ارائه بهترین عملکرد نسل چهارم LTE و تجربۀ دیدی بی‌همتا با صفحه نمایشی با وضوح فوق‌العادۀ HD را در یک طراحی زیبا قرار داده است. Xperia L فن‌آوری دوربین پیشرو در نوع خود با HDR هم برای عکس و هم برای ویدیو را که با یک صفحۀ نمایش با کیفیت بالا تکمیل شده است، ارائه می‌نماید.

هم Xperia SP و هم Xperia L بهترین‌های Sony را با طراحی ممتاز خیره‌کننده و طیفی از فن‌آوری‌ها شامل یک صفحۀ نمایش با کیفیت بالا برای نهایت تجربۀ مشاهده؛ تازه‌ترین عملکردهای دوربین برای تصاویر و ویدیوهایی شگفت‌انگیز؛ اتصال NFC برای عملکرد تک لمسی؛ حالت Battery STAMINA برای افزایش عمر باتری و برنامه‌های کاربردی رسانه‌ای ویژۀ Sony برای لذت بردن از عکس‌، موسیقی، فیلم سینمایی و بازی در حال حرکت، ارائه می‌کنند.

کالوم مک‌دوگال (Calum MacDougall)، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications، گفت: ” Xperia SP و Xperia L برای افرادی که در جست‌و‌جوی تلفن‌های هوشمندی شیک و پیشرو در نوع خود بدون فدا کردن امکانات هستند، ایده آل بوده و هر دو مدل جدید ما از نوآوری و تخصص مهندسی اثبات شدۀ Sony بهره می‌گیرند.

چه بخواهید از سرگرمی‌های با کیفیت ممتاز HD بر روی شبکه‌های نسل چهارم LTE بر روی Xperia SP ردۀ متوسط لذت ببرید یا تمامی لحظات را با جزئیات کامل با Xperia L مقرون به صرفۀ ما ثبت کنید.”

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.