ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

قانون مشهور بیست هشتاد گوگل احتمالا دیگر وجود ندارد!

یکی از اصول مشهور در زندگی گوگلی کارکنان این شرکت آمریکایی ، ایده زمان ۲۰ درصدی است. ایده ای که در آن، ۸۰ درصد زمان کار در شرکت صرف توسعه پروژه های شرکت می شود و ۲۰ درصد زمان باقیمانده (یا یک روز از پنج روز) را می توان صرف کار بر روی پروژه های دلخواه کرد. ۲۰ درصدی که محصولاتی مانند جی‌میل ، AdSense،GTalk،GoogleSky  و حتی Google News حاصل آنند.

اما اگر دقت کنید ، هیچ یک از این محصولات، جدید نیستند  زیرا گوگل درحال کوچ از این ایده خلاقانه است. هنگامی که گوگل کار خود را آغاز کرد، لاری پیج و سرگئی برین ، استفاده از زمان ۲۰ درصدی  را راهی برای افزایش قوه ابتکار این شرکت می‌دانستند اما چند وقتی است که کارکنان این شرکت ، به سختی می‌توانند زمان ۲۰ درصد را در برنامه های کاری خود پیدا کنند.

یکی از اصول مشهور در زندگی گوگلی کارکنان این شرکت آمریکایی ، ایده زمان ۲۰ درصدی است. ایده ای که در آن، ۸۰ درصد زمان کار در شرکت صرف توسعه پروژه های شرکت می شود و ۲۰ درصد زمان باقیمانده (یا یک روز از پنج روز) را می توان صرف کار بر روی پروژه های دلخواه کرد. ۲۰ درصدی که محصولاتی مانند جی‌میل ، AdSense،GTalk،GoogleSky  و حتی Google News حاصل آنند.اما اگر دقت کنید ، هیچ یک از این محصولات ، جدید نیستند  زیرا گوگل درحال کوچ از این ایده خلاقانه است. هنگامی که گوگل کار خود را آغاز کرد ، لاری پیج و سرگئی برین ، استفاده از زمان ۲۰ درصدی  را راهی برای افزایش قوه ابتکار این شرکت می‌دانستند اما چند وقتی است که کارکنان این شرکت ، به سختی می‌توانند زمان ۲۰ درصد را در برنامه های کاری خود پیدا کنند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.