ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

افزایش سرعت اینترنت در دستور کار وزارت ICT است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم، ایجاد تحول در بخش پست کشور، گسترش سرویس‌دهی تلفن همراه، دستیابی به موفقیت‌های فضایی و افزایش سرعت اینترنت را از جمله مهم‌ترین برنامه‌هاي خود برای ایجاد تحول در این حوزه عنوان كرد و گفت: آرامش و ثبات را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بازمی‌گردانم.

محمود واعظی، در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، به تشریح برنامه‌هاي اولویت دار خود در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پرداخت و گفت: اولین قدمم این است که در یک فاصله زمانی کوتاه آرامش و ثبات را به این وزارتخانه برگردانم و نابسامانی‌هاي درونی و بیرونی این بخش را سامان دهم. واعظی تاکید کرد که برنامه‌هاي خود را در 5 بخش تلفن ثابت و همراه، پست، فضا، فناوری اطلاعات و تحقیق و پژوهش به جد پیگیری خواهد کرد. واعظی با بیان اینکه فناوری اطلاعات بستر توسعه کشور است و براین اساس پرداختن به این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: فناوری اطلاعات به طور حتم در ابعاد مختلف اقتصادی علمی و تجاری موثر است و در این راستا بحث توسعه پهنای باند اینترنت و نیز افزایش سرعت اینترنت در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار مي‌گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم با اشاره به عدم توسعه تلفن همراه به معنای واقعی در کشور یکی از معضلات خصوصی‌سازی را دورماندن از توسعه جدی عنوان کرد و به خبرگزاري مهر گفت: بخش موبایل در کشور به صورت جدی باید توسعه یابد به نحوی که اپراتورهای تلفن همراه باید سرویس‌دهی با این تکنولوژی را در کل کشور گسترش دهند. وی با اشاره به مشکلات موجود در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به خبرگزاري مهر گفت: متاسفانه طی 4 سال گذشته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تغییر 3 وزیر روبه‌رو بوده و براین اساس در مسائل داخلی مشکلات بسیاری داشته است؛ در این راستا اولین قدمم این است که در یک فاصله کوتاه زمانی، آرامش و ثبات را به این وزارتخانه برگردانم؛ به نحوی که همه بخش‌ها در جای خودشان مشغول به کار شوند. واعظی با اشاره به نابسامانی‌های موجود در این وزارتخانه ادامه داد: باید برای نیروهای توانمند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انگیزه‌ای به وجود آید تا فعالیت خود را از سرگیرند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.