• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

تنها با پرداخت 1900 دلار، روبوت‌ها عضو جدید خانواده‌ها می‌شوند

رایورز- شرکت ژاپنی SoftBank اعلام کرد که از فوریه ۲۰۱۵ فروش عمومی روبوت‌های انسان‌نما را در این کشور آغاز می‌کند تا مردم بتوانند این دوست آهنی را به عنوان عضو جدید خانواده در آغوش بگیرند. شرکت SoftBank اعلام کرد این روبوت‌ها در حالی وارد بازار ژاپن می‌شوند که مردم این کشور آمادگی لازم برای پذیرش این دستگاه‌ها را دارند و از حضور آنها در جمع خانوادگی خود احساس رضایت می‌کنند.

به گزارش رایورز، هر یک از این روبوت‌ها می‌توانند در قالب پرستار بچه، پیشخدمت، پرستار، پزشک اورژانس، دوست و همراه دوست‌داشتنی مورد استفاده قرار بگیرند و قیمت هر یک از آنها هم ۱۹۸ هزار ین(۱۹۰۰ دلار) اعلام شده است.

این شرکت هم‌اکنون نمونه اولیه از روبوت خانگی خود را با نام Pepper در یک کنفرانس بزرگ به نمایش گذاشت و توضیح داد که این محصول از هفته جاری برای بازدید عمومی در تمام فروشگاه‌های ژاپن عرضه می‌شود.

 

 

این روبوت یک نرم‌افزار ویژه برای یاد گرفتن رفتارهای مختلف را شامل می‌شود که مبتنی بر ساختار پردازش ابری ساخته شده است و این امکان را فراهم می‌کند تا Pepper بر اساس محیط و خانواده‌ای که در آن قرار می‌گیرد رفتار متفاوت نشان دهد.

“ماسایوشی سان”(Masayoshi Son) مدیرعامل شرکت SoftBank در این کنفرانس توضیح داد: «مردم این روزها یکدیگر را روبوت خطاب می‌کنند، ‌زیرا در روابط میان آن‌ها احساس از بین رفته است و نوعی رابطه مکانیکی بین آن‌ها برقرار است. اما برای نخستین بار در تاریخ زندگی بشر قرار است که قلب یک روبوت در کنار انسان‌ها بتپد و یک روبوت واقعی با آنهازندگی کند.»

 

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.