ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

گوگل به سایت‌های ایمن جایزه می‌دهد

رایورز– امروزه تامین امنیت در فضای مجازی به یکی از دغدغه‌های کاربران و صاحب‌نظران تبدیل شده است. گوگل در اقدامی تحسین‌برانگیز قصد دارد از وب‌سایت‌هایی که امنیت کاربران‌شان را تامین می‌کنند، قدردانی به عمل آورد. پاداش گوگل به این صورت است که رتبه این سایت‌ها را در لیست صفحات پاسخ جست‌وجوی کاربران، ارتقاء می‌دهد.

به گزارش رایورز به نقل از شبکه اسکای نیوز، بر این اساس گوگل توسعه‌دهندگان وب‌سایت‌ها را به استفاده از پروتکل HTTPS تشویق نموده است. HTTPS پروتکلی برای برقراری ارتباط‌های ایمن به شمار می‌رود و سایت‌هایی که از HTTPS استفاده می‌کنند می‌توانند از طریق رمزگذاری، اطلاعات کاربران را در مقابل نفوذ سودجویان و هکرها بهتر محافظت نمایند.

HTTPS مخفف Hypertext Transfer Protocol Secure و به معنای پروتکل امن انتقال ابرمتن می‌باشد. گوگل در وبلاگ خود با اعلام این مطلب خاطرنشان کرده است که امنیت سایت‌ها در مقایسه با عوامل دیگری همچون محتواهای باکیفیت، از اهمیت کمتری برخوردار است ولی این امر با گذشت زمان تغییر می‌یابد.

گوگل گفته ما تمام دارندگان سایت‌ها را تشویق می‌کنیم که HTTP را کنار گذاشته و به سراغ HTTPS بروند تا هر کسی در وب از امنیت برخوردار باشد. گوگل گفته امیدواریم در آینده سایت‌های بیشتری را شاهد باشیم که از این پروتکل امنیتی استفاده می‌کنند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.