ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

گوگل روزی یک میلیون گزارش مخالف کپی‌رایت را پاک می‌کند

رایورز – به طور میانگین در هر ماه 30 میلیون و 143 هزار و 926 گزارش مربوط به تخلفات قانون کپی‌رایت دریافت می‌کند که این گزارش‌ها مربوط به 50 هزار دامنه اینترنتی می‌شود. شرکت گوگل گزارشی بر شفاف‌سازی فعالیت‌های خود منتشر کرده و توضیح داده است که روزانه بیش از یک میلیون درخواست مبتنی بر “قانون کپی‌رایت دیجیتالی هزاره” دریافت می‌کند.

به گزارش رایورز، غول اینترنتی جهان هفته گذشته گزارشی منتشر کرد که نشان داد روزانه میلیون‌ها درخواست مبتنی بر قانون کپی‌رایت به دست گوگل می‌رسد و این شرکت در نهایت با انجام بررسی‌های لازم یک میلیون عدد از آنها را پیگیری می‌کند و اطلاعات مربوط به آنها را پاک می‌کند.

این شرکت اعلام کرد که به طور میانگین در هر ماه ۳۰ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۲۶ گزارش مربوط به تخلفات قانون کپی‌رایت دریافت می‌کند که این گزارش‌ها مربوط به ۵۰ هزار دامنه اینترنتی می‌شود.گوگل در گزارش خود همچنین توضیح داد که در این فرآیند بیش از ۵ هزار درخواست از جانب سازمان‌های رسمی جهانی ارائه می‌شود.

 

 

در بررسی‌ها مشخص شده است که صنعت صدانگاری بریتانیا بزرگ‌ترین شاکی محسوب می‌شود و تنها در طول ماه گذشته ۶ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۷۲۹ شکایت به گوگل ارسال کرده است.

از دیگر سازمان‌های بزرگ جهانی که بیشترین درخواست حذف اطلاعات مبتنی بر قانون کپی‌رایت را به شرکت گوگل ارسال کرده‌اند می‌توان به “موسسه صنعت صدانگاری آمریکا”(RIAA) و شرکت‌های Degban، Markmonitor و Fox اشاره کرد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.