• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

در فلسطین «سطل خاک» جای «سطل یخ» را گرفت

رایورز – نسخه فلسطینی چالش سطل یخ! این روزها کمپین «چالش سطل یخ» به یک موضوع جهانی تبدیل شده است. در این شیوه، افراد برای حمایت از بیماران مبتلا به ای‌ال‌اس (ALS) یک سطل آب یخ روی سر خود خالی می‌کنند یا به موسسه خیریه کمک به بیماران ALS در آمریکا صد دلار کمک می‌نمایند.

ALS یک بیماری بدخیم در سلسله اعصاب رابط مغز و ماهیچه‌ها است، که با از کارافتادگی تدریجی سلول‌های عصبی و ضعف روزافزون ماهیچه‌های بدن همراه است. این کمپین موفق توانسته نگاه‌های بسیاری را از سراسر جهان به بیماری ALS جلب کند. اکنون فلسطینی‌ها در مقابل این کمپین، نسخه‌ای متناسب با شرایط خود به راه انداخته‌اند: کمپین چالش سطل خاک.

به گزارش رایورز به نقل از akhbar-tech.com، در این شیوه، سطل مورد نظر از خاک و شن یا آوار ساختمان‌هایی که طی حمله هفت هفته‌ای اسرائیل به نوار غزه بر جای مانده پر می‌شود.

ابو یزن، یکی از ساکنان غزه می‌گوید ما در غزه آب نداریم اگر هم آب باشد، برق چند بار قطع می‌شود و منجمد کردن آن کار دشواری است. وی به همراه یکی از نزدیکانش، سطلی از بقایای منزل ویران شده‌ای را پر کردند و بر سر خود خالی نمودند و فیلم این کار را در فیس‌بوک منتشر ساختند.

صفحه این چالش با عنوان Rubble Bucket Challenge در فیس‌بوک تا کنون ۵۲۳۸ بازدیدکننده داشته است. هشتگ‌های ویژه‌ای نیز در توییتر به این کار اختصاص یافته که RubbleBucketChallenge‬ و RemainsBucketChallenge‬ از آن جمله است.

«محمد عساف» هنرمند ترانه‌خوان فلسطینی و «ایمن العالول» روزنامه‌نگار فلسطینی نیز با خالی کردن سطل خاک بر سر خود و نمایش فیلم آن در یوتیوب، حمایت خویش را از این کمپین ابراز داشته‌اند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.