• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

راه اندازی اولین شعبه کتابخانه تمام دیجیتال ایالات متحده

رایورز – Bexar County اولین جایی است که کتابخانه ای تمام دیجیتال به راه می اندازد. معمولاً انتظار دارید که اولین کتابخانه تمام دیجیتال در شهری که از نظر تکنولوژیکی بسیار پیشرفته است به راه بیافتد، اما Bexar County بر همه ابرشهرهای اصلی پیش دستی کرده است.

منطقه تگزاس که در ناحیه سن آنتونیو قرار دارد، تصمیم گرفته پاییز امسال سیستم  کتابخانه ای بدون کتاب را راه اندازی کند که BiblioTech نام گذاری شده است. بسیاری از سیستم های کتابخانه های بخش ها علاوه بر مجموعه کتاب های فیزیکی که دارند از OverDrive network برای ارائه کتاب های Kindle، نسخه های ePub یا PDF استفاده می کنند. 

نلسون ولف، برنامه ریز BiblioTech ، یکی از قاضیان این بخش است که به خبرنامه San Antonio Express-News  گفت این کتابخانه مانند یک فروشگاه اپل (Apple Store) خواهد بود، هیچ کتابی وجود ندارد، فقط گجت ها هستند که ارائه می شود.

خوب در کتابخانه ای که هیچ کتابی وجود ندارد چه می شود کرد؟ BiblioTech قصد دارد 100 عدد کتابخوان الکترونیکی (e-Readers) برای اعضاء تهیه کند که آنها را با خود ببرند. متأسفانه، مثل کتاب های واقعی، باید پس از دوهفته آن ها را به کتابخانه برگردانید. به علاوه ایستگاه های کامپیوتری برای شهروندان کم درآمدی که به اینترنت دسترسی ندارند فراهم خواهد بود.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.