ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

تشریح دستاورد حضور بانک پارسیان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس

مدیر روابط عمومی بانک پارسیان گفت: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه فرصت بسیار مناسبی بود تا مراجعان بتوانند دستاوردهای جدید، خدمات نوین، بازار سرمایه و انجام خرید و فروش سهام به شکل آنلاین و همچنین بازار سهام را به شکل علمی و حرفه ای آموزش ببینند و استفاده کنند.

با اشاره به دستاوردهای حضور بانک پارسیان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، اظهار داشت: این نمایشگاه فضای مناسبی برای بانک ها، مراکز سرمایه و همچنین بازار پول و بیمه به شمار می‎رفت تا در آن حضور پیدا کنند. علاوه بر آن، متخصصان و شرکت‎های دست‎اندرکار، اساتید دانشگاه‎ها و دانشجویانی که در این سه رشته فعالیت می‎کنند و همچنین کارگزاران بازار سرمایه بهترین استفاده را از حضور در این فضا بردند.

وی ادامه داد: این فضا فرصت بسیار مناسبی بود تا مراجعان بتوانند دست‎آوردهای جدید، خدمات نوین، بازار سرمایه و انجام خرید و فروش سهام به شکل آنلاین و همچنین بازار سهام را به شکل علمی و حرفه ای آموزش ببینند و استفاده کنند. جهانی، در ادامه گفت: بانک پارسیان به لحاظ این که یکی از بزرگترین بانک‎های خصوصی کشور است و سال‎ها مقام اول را در حوزه‎ی بانکی و سرمایه بدست آورده است همت جدی داشت تا از حضور در این رویداد حداکثر استفاده را ببرد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.