ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

10 محصول برتر الکترونیکی سال 2013

رایورز – روزها و ماه‌ها گذشتند و سال میلادی رو به پایان است. با این اوصاف است که از حالا باید کم کم منتظر انتشار فهرست برترین‌های سال در زمینه‌های مختلف باشیم.

مجله آنلاین Consumerreports هم به تازگی فهرستی از ده محصول الکترونیکی برتر سال 2013 را منتشر کرده که جالب توجه است. محصولات این فهرست بر اساس نوآوری و عملکرد بهتر از میان تمام محصولات عرضه شده در سال 2013 انتخاب و معرفی شده‌اند که می‌توانید در اینجا آنها را بخوانید:

 

بهترین آی‌فون اپل تا حالا  


 

به عقیده بسیاری از کارشناسان و فعالان بازار، آی‌فون S5 بهترین مدل از گوشی‌های هوشمند اپل تا حالا بوده است. این گوشی با طراحی جیبی و مدرنش، از جدیدترین سیستم عامل اپل یعنی iOS 7 بهره می‌برد و دوربین قدرتمند و با کیفیت آن می‌تواند توجه بسیاری از عکاسان موبایل را به خودش جلب کند. حسگر اثر انگشت این گوشی امکان جالب دیگری در آن است که حسابی مورد توجه قرار گرفته است. نسخه 16 گیگابایتی این گوشی با قیمتی متغیر بین 100 تا 200 دلار توسط اپراتورهای مختلف عرضه می‌شود.

 

موبایل هوشمند درخشان و حرفه‌ای 


 

مدل G2 جدیدترین محصول LG است که با نمایشگر 2/5 اینچی و باتری با طول عمر بالا جنجال جدیدی در بازار هوشمندها ایجاد کرده است. این گوشی طراحی خاصی دارد که در آن کلید تنظیم صدا و روشن/ خاموش در قسمت پشت گوشی و زیر دوربین آن قرار گرفته است. برای انجام امور معمول و رایج با این گوشی مانند پاسخ دادن به تماس‌ها کافی است، روی نمایشگر آن چند ضربه کوچک بزنید. فیلمبرداری با این گوشی هم امکانات هوشمند جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه 16 گیگابایتی این گوشی با قیمتی تا 200 دلار به فروش می‌رسد.

 

 

مدل Kindle Fire HDX از Amazon


 

یکی از تبلت‌های پر طرفدار بازار در سال میلادی جاری بوده است. این تبلت هفت اینچی جدیدترین تبلت Amazon در بازار بوده و با کیفیت‌ترین تبلت هفت اینچی بازار به حساب می‌آید. قابلیت جدید X-ray این تبلت امکان تماشای ویدئو یا خواندن کتاب‌های الکترونیک با عمق و تمرکز بیشتر را به کاربرانش می‌دهد. نسخه 16 گیگابایتی این تبلت در حال حاضر با قیمت 230 دلاری در بازار عرضه می‌شود.

 

تلویزیون با کیفیت سامسونگ


 

مدل KN55S9C از تلویزیون‌های OLED شرکت Samsung است که با نمایشگر 55 اینچی یکی از اولین تلویزیون‌های 4K این شرکت و بازار است که با قیمت 9000 دلار به فروش می‌رسد. در واقع تکنولوژی OLED بهترین ویژگی‌های LCD و پلاسما را در خود دارد، اما معایب آنها را ندارد. به عقیده بسیاری از کارشناسان این تلویزیون بهترین عملکرد در پخش تصاویر سه بعدی را در میان مدل‌های رقیب دارد.

 

با کیفیت‌ترین تلویزیون بازار


 

مدل Bravia XBR-55X900A از Sony هم عنوان با کیفیت‌ترین تلویزیون را با قیمت 4000 دلاری به خودش اختصاص داده است. این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون‌های 4K بازار است که امکان پخش تصاویر با جزئیات را به کاربرانش می‌دهد. صدای این تلویزیون هم به خاطر اسپیکرهای بزرگ آن که در دو طرف پنل نمایشگر آن قرار دارند، بسیار خوب است. سونی پلت‌فرم smart TV خود را هم روی آن نصب کرده و یک مدیا پلیر با فیلم‌های اولترا HD را به قیمت ۷۰۰ دلار کنار این تلویزیون پیشنهاد می‌کند.

 

اسپیکر قابل حمل با کیفیت و کاربردی


 

شرکت TDK اسپیکر همراه Life on Record را با قیمت 150 دلار به بازار عرضه کرد که با استقبال خوبی هم از طرف خریداران مواجه شد. این اسپیکر به خاطر امکان اتصال بی‌سیم دستگاه‌های دیجیتال به آن، پخش موسیقی را راحت‌تر کرده است. این اسپیکر امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف به صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث و همچنین به صورت با سیم را دارد و صدا را با کیفیت بالایی برای کاربرانش پخش می‌کند. نکته جالب درباره این اسپیکر بدنه مقاوم و مستحکم آن است که امکان حمل و جابه‌جایی آن را در شرایط مختلف فراهم می‌آورد.

 

کوچک‌ترین دوربین SLR بازار


 

دوربین EOS Rebel SL1 از Canon با قیمت ۷۵۰ دلار ابعادی تقریبا مشابه دوربین‌های بدون آینه دارد که در عین حال تمام امکانات دوربین‌های بزرگ SLR مانند منظره‌یابی از طریق لنز و امکان انتخاب لنزهای مختلف را هم دارد. کاربری آسان، کیفیت عکس خوب، نمایشگر LCD با کیفیت و لنز ۱۸-۵۵ میلیمتری همراه دوربین از جمله ویژگی‌های مهم این دوربین هستند.

 

دوربین فوق باریک با قدرت زوم بالا


 

مدل Cyber-shot DSC-HX50V از Sony با قیمت ۴۵۰ دلار در کنار مدل‌های مشابه دیگری که این شرکت در سال ۲۰۱۳ وارد بازار کرد، حسابی مورد توجه خریداران قرار گرفتند. با این حال اما مهم‌ترین ویژگی این دوربین قدرت زوم اپتیکال ۳۰ برابری  آن است که در کنار یک بدنه باریک و سبک می‌تواند توجه بسیاری از کاربران و خریداران را به خود جلب کند. این دوربین امکان عکاسی پیاپی با سرعت ۱۰ فریم در ثانیه را داشته و از Wi-Fi داخلی هم بهره می‌برد.

 

پر طرفدارترین دستگاه استریم ویدئو


 

گوگل امسال Chromecast را با قیمت ۳۵ دلار معرفی کرد که یکی از کوچک‌ترین و ارزان‌ترین دستگاه‌های استریم محتوا برای اتصال به تلویزیون و پخش ویدئو با اتصال بی‌سیم به موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ است. با اتصال این دستگاه به پورت HDMI تلویزیون می‌توان محتواها را از H،Hulu Plus Netflix، YouTube یا Google Play اجرا کرد. این در حالی است که قرار شده سرویس‌های بیشتری به این جمع اضافه شوند.

 

یک اسپیکر ساندبار


 

Playbar از شرکت Sonos با قیمت ۷۰۰ دلاری می‌تواند به عنوان یک اسپیکر بی‌سیم برای پخش موسیقی از طریق شبکه خانگی یا به طور مستقیم از طریق سرویس‌های اینترنتی مانند Pandora یا Spotify مورد استفاده قرار ‌گیرد و طرفداران زیادی هم در بازار دارد. این اسپیکر دارای کنترل از راه دور نیست و باید آن را با کنترلر تلویزیون، موبایل‌ها و تبلت‌های آندرویدی یا آی‌فون و آی‌پد البته بعد از نصب اپلیکیشن Sonos، کنترل کرد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.