• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

گردهمایی بزرگ سالانه گروه شرکت های رایورز

مطابق سالهای گذشته، در روز 4 شنبه 28 فروردین 1392، گردهمائی بزرگ رایورز با حضور مدیرعامل، سایر اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان گروه شرکت های رایورز و مدیران شرکت های همکار تخصصی و برخی فعالین حرفه و مشتریان رایورز در هتل سیمرغ برگزار گردید.

در این گردهمایی با شکوه، آقای رحمتی مدیرعامل رایورز، ضمن عرض تبریک فرارسیدن سال نو به حاضرین و تقدیر و تشکر از کلیه همکاران خانواده بزرگ رایورز در سراسر کشور، به دستاوردهای گروه در سال 91 اشاره نمودند و اظهار داشتند که علی رغم وجود تنگناهای جدی و مشکلات زیاد در عرصه اقتصادی کشور، گروه شرکت های رایورز موفق گردید، روند توسعه خود را مطابق با برنامه پیش بینی شده تحقق بخشد و به اهداف مورد انتظار دست یابد.

ایشان هم چنین به کانون های اصلی توجه هیئت مدیره رایورز در سال 92 از جمله “بهره برداری از محصولات نسل جدید رایورز مبتنی بر زیرساختهای تکنولوژیک با رویکرد MDD”، “توسعه محصولات نرم افزاری تحت WEB” ، “تعمیم ارائه راهکارهای جامع مبتنی بر فناوری اطلاعات به گروه های جدید از بازار هدف” اشاره نمودند و با ذکر مصادیق معینی از هر یک از این محورها، به تشریح آنها پرداختند. پس از سخنان آقای رحمتی و در جریان دید و بازدید نوروزی حاضرین، برنامه های متنوع نوروزی با حضور کلیه مدعوین برگزار گردید.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.