• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

بالاترین میزان رشد برای CRM، مجازی سازی و نمایش

IDC (شرکت داده های بین المللی) اعلام کرد در بازار نرم افزار، CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)، مجازی سازی و نمایش همکاری، قوی ترین رشد را داشته اند! پژوهشگران بازار می گویند امسال مشکلات اقتصادی در اروپای غربی تا به اینجای کار، بازار نرم افزار را راکد نگه داشته است.

بازار جهانی نرم افزار در نیمه اول سال، رشد 4.7 درصدی معادل 167 بیلیون دلار آمریکا داشته است که در این میان طبق آماری که روز چهارشنبه، تحلیلگران IDC ارائه دادند، CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)، مجازی سازی و نمایش همکاری به عنوان بخش هایی که بهترین رشد را داشته اند، شناخته شده اند.

طبق اعداد و ارقام IDC، مشکلات اقتصادی اروپای غربی آمار کلی بازار نرم افزار را پایین آورده است، اما با این وجود، فروش نرم افزار در ایالات متحده، آمریکای لاتین، روسیه، چین و نواحی دیگر رشد داشته است. در این بین، برنامه های نرم افزاری (applications) با افزایش 5.1 درصدی در قیمت سهام،که بیشتر مربوط به نرم افزار CRM و همکاری می شود، رشد بهتری نسبت به بقیه بخش ها داشته اند.

در میان برنامه های همکاری، نرم افزارهای مشترک و سرمایه گذاری اجتماعی با بالاترین نرخ رشد -در طی دو سال گذشته- رکورد بهتری داشته است. سهام نرم افزار اجتماعی سرمایه گذاری نسبت به سال 2008 از 3% به 11% رشد داشته است.

طبق این گزارش، فروش برنامه های همکاری تیمی در نیمه اول سال 2012 ، 15% افزایش داشته است. تا به این جای سال، سه زیرمجموعه از چهار زیرمجموعه بازار CRM رشدی دو رقمی داشته و برنامه های مرکز تماس، رشدی یک رقمی را شاهد بوده است. خدمات مشتری، فروش و بازاریابی حدود 12% از رشد کل را به خود اختصاص داده اند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.