• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

هارد درایوهای 4 ترابایتی با عملکرد فوق العاده

شرکت وسترن دیجیتال اعلام کرد هارد درایو 4 ترابایتی مدل WD Black آماده است. وسترن دیجیتال امروز اعلام کرد این هارد درایو (مدل WD4001FAEX) روانه بازار شده است. این درایو در میان درایوهای موجود در بازار، بالاترین ظرفیت را دارد و با سرعت rmp 7200 (چرخش بر ثانیه) می چرخد تا سرعت اطلاعات را بالاتر ببرد.

وسترن دیجیتال می گوید WD Black، 64 مگابیت حافظه کش دارد و فناوری فعال کننده های دو سطحی (dual-stage actuator) و آخرین استاندارد (SATA 3 (6Gbps را نیز پشتیبانی می کند. پردازشگر دوهسته ای یکپارچه این درایو طوری طراحی شده است که عملکرد بالایی داشته باشد.

علاوه بر همه اینها، این درایو جدید مانند همه درایوهای دیگر شرکت وسترن دیجیتال WE’s IntelliSeek ,StableTrac و فناوری NoTouch را پشتیبانی می کند. IntelliSeek حداکثر سرعت مدنظر را محاسبه می کند تا مصرف انرژی، سروصدا و لرزش را پایین بیاورد.

StableTrac میله موتورهای ضبط کننده را از هر دو طرف ایمن نگه می دارد تا لرزش ایجاد شده توسط سیستم را کاهش داده و صفحه ها را ثابت نگه دارد تا هنگام عملیات خواندن و نوشتن، عملکردی دقیق داشته باشند و در نهایت اینکه فناوری NoTouch تضمین می کند که سر قسمت ضبط کننده، هرگز سطح دیسک را لمس نکند. این مسئله موجب می شود عمر دستگاه در برابر ضربه هایی که ممکن است هنگام حمل ونقل بر آن وارد شود افزایش یابد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.