ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

آغاز تولید موبایل هوشمند در کشوری که استفاده از اینترنت جرم است!

کره شمالی تولید نخستین تلفن های همراه هوشمند خود را پس از نشان دادن چراغ سبز از سوی کیم یونگ اون رهبر این کشور، آغاز کرد. خبرگزاری کره شمالی در این باره گزارش داده است که رئیس جمهوری این کشور از کارخانه ای که تولید این گوشی ها را بر عهده خواهد داشت، بازدید کرد. این کارخانه در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی قرار دارد و رئیس جمهوری نسخه های اولیه گوشی های تولید شده را مورد بررسی قرار داد.برپایه این گزارش، گوشی های هوشمند تولید شده در کره شمالی Arirang نام خواهد گرفت که عنوان یک ترانه محلی است. برای پیشرفته سازی این گوشی ها هم قرار است از تکنولوژی محلی استفاده شود. خبرگزاری دولتی کره شمالی، هیچ جزئیاتی از ویژگی های گوشی جدید ذکر نکرده است. تنها رئیس جمهوری است که در باره آن گفته: ”گوشی حاوی دوربین پیشرفته است و برای کاربران استفاده از آن آسان است.” تنها عکسی که خبرگزاری کره شمالی منتشر کرده، از بخش روبرویی تلفن همراه است که بسیار شبیه گوشی ها استفاده شده در سیستم اندروید است. وبلاگ North Korea tech در این باره نوشته است که گوشی تلفن همراه با سیستم ”اندروید” کار می کند، سیستمی که شرکت آمریکایی ”گوگل” آن را راه اندازی کرده است. این در حالی است که روابط میان ایالات متحده آمریکا و کره شمالی خصمانه است و پیونگ یانگ از سوی آمریکا در حالت انزوای شدید قرار دارد.
کره شمالی با ایجاد قید و بندهایی برای شهروندان خود، آن ها را از به کارگیری شبکه اینترنت محروم کرده است. همچنین تماس های خارجی برای شهروندان عادی، با وجود این که شبکه نسل سوم مخابرات را در اختیار دارند، ممنوع است.
گوشی همراه Arirang نخستین ابزار الکتریکی تولید شده در کره شمالی نیست که با سیستم ”اندروید” کار می کند. پیشتر کره شمالی یک نوع دستگاه تب لت تولید کرده بود که Samjiyon نام دارد و با سیستم ”اندروید” کار می کند. این دستگاه مشخصات فنی بالایی دارد اما از توانایی ارتباط با شبکه اینترنت برخوردار نیست. مجموعه بزرگی از برنامه ها بر روی آن نصب است که کاربر را از نیاز به نصب برنامه های جدید بی نیاز می کند. البته وبلاگ North Korea tech مدعی شده است که گوشی همراه جدید در کره شمالی ساخته نمی شود بلکه در چین تولید می شود و اعلام تولید آن در کارخانه ای در پیونگ یانگ، تنها با هدف تبلیغات صورت می گیرد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.