ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

به‌روز رسانی جعلی Flash Player

این نرم‌افزار جعلی تبلیغات خود را به جای تبلیغات معتبر وب‌ سایت‌های مختلف قرار می‌دهد. شرکت امنیتی Malwarebytes در مورد یک به‌روز رسانی جعلی برای Flash Player هشدار داد که باعث می‌شود تبلیغات معتبر و قانونی، جای خود را به هرزنامه و بنرهای نامناسب بدهند. بنا بر ادعای Malwarebytes، به‌روز رسانی FlashPlayer11.safariextz یک افزونه جعلی مرورگر است.

این به‌روز رسانی جعلی از لوگوی واقعی Flash Player استفاده می‌کند و حتی شامل لینکی به وب‌ سایت رسمی ادوب است. اما زمانی که این نرم‌افزار نصب می‌گردد، آگهی‌های تبلیغاتی رسمی در وب‌ سایت‌های معتبر را با آگهی‌های خودش می‌پوشاند. به گزارش یک تحلیلگر امنیتی در Malwarebytes، نویسندگان این برنامه جعلی امیدوارند با تولید منفعت از کاربرانی که بر روی تبلیغات جعلی کلیک می‌کنند، به تجارت پرسودی دست یابند.

وی اظهار کرد که تبلیغات آنلاین یک صنعت میلیارد دلاری است و هرکسی می‌خواهد به بخشی از آن دست یابد. به گفته وی، این نرم‌افزار جعلی پس از نصب شروع به تزریق تبلیغات جعلی به تمامی وب‌ سایت‌هایی که مشاهده می‌کنید، خواهد نمود.

چنین نرم‌افزارهایی نشان می‌دهد که مهاجمان از این واقعیت که به‌روز رسانی‌های نرم‌افزاری برای کاربران مهم هستند، سوءاستفاده می‌کنند. به همین دلیل است که همواره باید به‌روز رسانی‌ها را از وب‌ سایت‌های رسمی تولید کنندگان نرم‌افزارها دریافت کرد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.