ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

حمایت وزیر ارتباطات از تشکل‌های صنفی رایانه

رایورز – واعظی می‌گوید رویکرد وزارت ارتباطات، بهبود روش‌های حمایتی از بخش خصوصی، تشکل‌های صنفی و کارشناسان مجربICTخواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برحمایت مستقیم از تشکل‌های صنفی ICT تاکید و اعلام کرد که ازحضور نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌یی، در شورای راهبری وزارت ارتباطات بهره خواهد برد.

محمود واعظی با تاکید براینکه اعتقاد راسخی به حضور و نقش آفرینی تشکل‌های صنفی ICT در این وزارتخانه دارد، گفت: رویکرد وزارت ارتباطات در ساختار جدیدش، بهبود روش‌های حمایتی از بخش خصوصی، تشکل‌های صنفی و کارشناسان مجربICT است و در اجرای برنامه‌ها، هرگز به دنبال تصدی‌گری نخواهیم بود. 

وزیر ارتباطات همچنین به روابط عمومی این سازمان گفت: قطعا در شورای راهبری این وزارتخانه از حضور بخش خصوصی و از نمایندگان تشکل‌های صنفی هم‌چون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بهره خواهیم برد.

حمایت وزیر ارتباطات از تشکل‌های صنفی رایانه در حالی است که معاون اول رئیس جمهوری در مراسم معارفه محمود واعظی، به حضور قدرتمند سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان فراگیرترین تشکل خصوصی ICT اشاره کرد.
اسحاق جهانگیری با بیان اینکه بخش خصوصی قدرتمند درحوزه فاوا می‌تواند بزرگترین فضای کسب و کار را رقم زند، گفت: خوشبختانه بخش خصوصی قدرتمندی درحوزه فناوری اطلاعات کشور فعال است و بیش از ۹۸۰۰ عضو، تحت پوشش این سازمان مردم‌نهاد قرار دارند.

این شرکت‌ها می توانند با حمایت دولت، بزرگترین فضای کسب و کار را در کشور ایجاد کنند. جهانگیری تاکید کرد برای افزایش اشتغال در کشور باید به شدت روی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کار کنیم و قطعا وزارت ارتباطات، برای تحقق این امر نقش کلیدی دارد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.