• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

هک کردن سایت های دولتی ایالات متحده

رایورز – یک ناشناس به سایت دولت ایالات متحده حمله کرده و تهدید به افشای اسرار کرده است! هکر این سایت برای نشان دادن اثری از خودش مدعی خودکشی آرون شوارتز شده است.

جمعی از هکرها -که با نام “Anonymous hacktivis” (فعالان هک ناشناس) کار می کنند- روز شنبه به یکی از سایت های دولت ایالات متحده حمله کرده و صفحه اول سایت را با متنی جایگزین کردند که شامل 1340 کلمه در مورد جزئیات ناامیدی خود از شیوه سیستم حقوقی آمریکا بود.

هکرها در این متن تهدید کرده اند که اسراری را -که از وب سایت های دولت ایالات متحده جمع آوری کرده اند- افشا خواهند کرد. در نتیجه این حمله وب سایت U.S. Sentencing Commission (کمیسون محکومیت ایالات متحده) که سیاست های مربوط به محکومیت را برای سیستم دادگاه های فدرال تعیین می کند، بیشتر روز شنبه آفلاین بود.

روز یک شنبه این کمیسیون در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد «این حمله سایبری به وب سایت www.ussc.gov به طور موقت آن را ازکار انداخت، اما سایت مجدداً راه اندازی شد.

نشریه ها، مطالب آموزشی و آمار محکومیت های فدرال دوباره در دسترس بازدید کنندگان این وب سایت قرار گرفت». به گفته پیامی که جایگزین صفحه اول شده بود سایت و زمان حمله به طور تصادفی انتخاب نشده بود.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.