• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

آیا بازار جهانی گوشی‌های هوشمند گران و پیشرفته اشباع شده است!؟

رایورز – شرکت سامسونگ که بزرگ‌ترین تولیدکننده تلفن‌همراه در جهان محسوب می‌شود، این روزها به مشکل اپل دچار شده است و این طور که کارشناسان می‌گویند، تقریبا تمام ساکنان کره زمین که تمایل به خرید گوشی هوشمند پیشرفته و گران دارند این محصول را برای خود خریداری کرده‌اند و به عبارت دیگر، بازار جهانی گوشی‌های هوشمند گران و پیشرفته اشباع شده است.

سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده محصولات الکترونیکی به تازگی با انتشار گزارشی توضیح داد که برای فصل دوم سال جاری میلادی کاهش درآمدها و سود خود را پیش‌بینی می‌کند که کارشناسان می‌گویند این اتفاق در پی کاهش فروش گوشی‌های هوشمند پیشرفته این شرکت کره‌ای صورت گرفته است.

این همان مشکلی است که این روزها شرکت اپل به عنوان بزرگ‌ترین رقیب سامسونگ با آن دست و پنجه نرم می‌کند. سامسونگ به عنوان مرکز شماره یک تولید تلفن‌همراه جهان با سری گوشی‌های هوشمند Galaxy توانسته است این عنوان را از آن خود کند.

شرکت اپل هم با تولید گوشی هوشمند آی‌فون کاربران علاقه‌مند به گوشی‌های پیشرفته را هدف گرفته است. در این میان، در حالی که مجموع فروش جهانی گوشی‌های هوشمند یک سیر صعودی را دنبال می‌کند، اما طی ماه‌های اخیر از فروش گوشی‌های هوشمند پیشرفته و گران‌قیمت در بازار جهانی کاسته شده است.
گفته می‌شود که طی روزهای گذشته شرکت‌های بلک‌بری و HTC هم گزارش‌هایی را مبنی بر مشکلات فراوان برای حضور در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند منتشر کرده‌اند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.