• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

مشخصات فنی ساعت هوشمند سامسونگ فاش شد

انتظار می‌رود ساعت هوشمند سامسونگ با نام Galaxy Gear در تاریخ 4 سپتامبر یا 13 شهریور ماه به همراه نسل سوم تلفن گلکسی نوت رونمایی شود. براساس اطلاعاتی که اخیرا بدست آمده، ساعت مچی Galaxy Gear مجهز به صفحه نمایش 2.5 اینچ از نوع OLED و با رزولوشن 320 در 320 پیکسل است. برخی از کارشناسان معتقدند که این صفحه نمایش از نوع انعطاف پذیر خواهد بود.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به Galaxy Gear می‌توان به پردازنده 2 هسته‌ای Exynos 4212 که با فرکانس 1.5 گیگاهرتز کار می‌کند اشاره کرد که با گرافیک Mali-400 MP4 یکپارچه شده است.ساعت هوشمند سامسونگ از Bluetooth 4.0 LE که مصرف بسیار پایینی دارد، برای ارتباط با گجت‌های دیگر و همگام سازی اطلاعات بهره می‌برد. این ساعت احتمالا به سنسورهای مختلف برای سنجش تحرکات ورزشی کاربر تجهیز شده است.

گلکسی گیر، دارای یک اسپیکر کوچک برای پخش صدا و NFC برای برقراری ارتباط نزدیک با ابزارهای مختلف از جمله تلفن‌های هوشمند است. گفته می‌شود از طریق NFC و نزدیک کردن تلفن هوشمند به ساعت، قفل صفحه باز می‌شود.

این ساعت دارای سنسور خاصی است که حرکت دست به سمت صورت را تشخیص داده و صفحه ساعت را بصورت خودکار روشن می‌کند. هرچند ساعت هوشمند سامسونک دارای صفحه نمایش لمسی است و از ژست‌های حرکتی و لمس دکمه‌ها پشتیبانی می‌کند، اما به دلیل کوچک بودن صفحه نمایش آن، امکان تایپ کردن و نمایش صفحه کلید در آن وجود ندارد و برای انجام این دست امور باید به تلفن هوشمند یا تبلت مراجعه کرد.

تمام ساعت‌های هوشمندی که سامسونگ تا به امروز در لابراتورهای خود مورد بررسی قرار داده، مجهز به نسخه 4.1 یا 4.2 اندروید بوده‌اند. به این ترتیب ارتباط بین این ساعت و ابزارهای مبتنی بر اندروید به سادگی انجام خواهد شد. مثلا اعلانیه مربوط به پیام جدید، ایمیل خوانده نشده، یا تماس از دست رفته و موارد دیگر بر روی صفحه، ساعت نمایش داده می‌شوند. این ساعت قرار است با فیس بوک و توییتر نیز یکپارچه شده و اعلانیه مربوط به پیغام‌های ارسال شده در آنها را برای کاربر به نمایش درآورد.

ارتباط بین ساعت هوشمند و ابزارهای اندرویدی دیگر مانند تلفن یا تبلت از طریق نرم افزاری به نام Samsung Watch App مدیریت خواهد شد. این نرم افزار پس از معرفی محصول از طریق گوگل پلی منتشر می‌گردد.

علاوه بر سامسونگ، اپل نیز در حال کار برروی ساعت هوشمند خود با نام iWatch است که به اعتقاد برخی از تحلیل گران این ساعت تا پیش از پایان سال جاری میلادی رسما رونمایی خواهد شد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.