• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

اضافه شدن زبان فارسی به سرویس AdWords گوگل

رایورز – در حالی که کمتر از یک هفته از انتشار خبر ارایه برنامه‌های آندروید برای کاربران ایرانی می‌گذرد، وبلاگ رسمی شرکت گوگل خبر اضافه شدن زبان فارسی به سرویس AdWords را منتشر کرد.

به دنبال لغو تحریم‌ برخی از کالاهای ICT که در خردادماه توسط دولت امریکا صادر شد، شرکت‌های آمریکایی به تدریج در حال لغو تحریم‌ها هستند. بر این اساس اپل در اقدامی نام ایران را از لیست کشورهای تحریم خود حذف کرد و پس آن گوگل نیز امکان ارایه نرم‌افزارهای رایگان آندرویدی برای کشور ایران را به توسعه دهندگان داد.

بر این اساس، وبلاگ رسمی شرکت گوگل خبر اضافه شدن زبان فارسی به سرویس AdWords را منتشر کرده است. به این ترتیب تبلیغ کنندگان می‌توانند فارسی‌زبانان را به شکل مستقیم مخاطب قرار دهند. AdWords سرویس نمایش تبلیغات متنی است که آگهی‌ها را بر اساس زبان، سلیقه و موارد جستجو در گوگل برای کاربران به نمایش درمی‌آورد.

پیشتر نمایش تبلیغات به زبان فارسی با استفاده از شبکه GDN گوگل امکان‌پذیر بود، اما صاحبان آگهی نمی‌توانستند آگهی‌های خود را برای مخاطبان فارسی زبان در ایران و در وب‌سایت‌هایی که به این زبان نگارش می‌شوند، پخش کنند. 

اضافه شدن زبان فارسی به سرویس AdWords، این امکان در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌گیرد که آگهی خود را برای کاربران فارسی زبان در سراسر دنیا و حتی داخل ایران و در وب‌سایت‌های فارسی زبان نمایش دهند.

بر این اساس شرکت‌ها می‌توانند تبلیغ خود را فقط برای فارسی زبانان نمایش دهند. در بخش تنظیمات AdWords این امکان وجود دارد که کاربران زبان و منطقه مورد نظر خود را برای نمایش تبلیغ مشخص کنند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.