ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

چرا باید یک آنتی ویروس ویژه اندروید نصب کنیم؟

اندروید توانسته است در مدت زمان کوتاهی به بازار گوشی های تلفن همراه راه باز کرده و بخش بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهد.طی دهه اخیر حمله تروجان ها و بدافزارها به سیستم‌های رایانه‌ای شخصی و بعدتر از آن به گوشی‌های تلفن همراه به سرنوشت محتوم همه کاربران تبدیل شده است. چراکه با گسترش اینترنت و نفوذ آن به همه ابعاد زندگی افراد راه چاره ای نیست جز آنکه با کمک یک آنتی ویروس از خودمان در برابر هزاران حمله بدافزاری که هرروزه در فضای مجازی گسترش پیدا می کند، مقابله کنیم. 

روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، در حال حاضر انواع مختلف سیستم عامل‌ها در معرض انواع مختلفی از بدافزارها و تروجان ها قرار گرفته‌اند که هر کدام به نوعی به دنبال سوءاستفاده از نقاط ضعف سیستم عامل ها و نفوذ به سیستم کاربران هستند. در این میان اخیراً سیستم اندروید از محبوبیت ویژه ای بین نفوذگران برخوردار شده است. چراکه اندروید توانسته است در مدت زمان کوتاهی به بازار گوشی های تلفن همراه راه باز کرده و بخش بزرگی از این بازار را به خود اختصاص دهد. 
طبق گزارشی که به تازگی توسط موسسه AV_Test منتشر شده است، هم اکنون بیش از ۹۰۰ هزار گونه مختلف از بدافزارهای ویژه اندروید کشف و شناسایی شده است. براساس این گزارش شیوع گسترده این بدافزارها قبل از هر چیزی نشان دهنده ناآگاهی کاربران از خطرات موجود و بی توجهی به تهدیدات فضای مجازی است. علاوه بر این محققان امنیتی آزمایشگاه پاندا سکیوریتی نیز اعلام کرده اند بسیاری از بدافزارهای ویژه اندروید از دسته تروجان هایی هستند که از طریق ارسال SMS و یا برنامه های جانبی مخرب که از راه دور توسط کلاهبرداران اینترنتی کنترل می شوند، به گوشی های تلفن همراه کاربران نفوذ کرده و با ارسال اطلاعیه های دروغین سعی در فریب کاربران دارند.
محققان امنیتی شرکت پاندا سکیوریتی همچنین معتقدند فقدان کنترل کیفیت در بازار رسمی گوگل در توزیع برنامه های جانبی معتبر در فروشگاه های Google Play سبب شده است تا هم اکنون بیش از ۹ میلیون برنامه مخرب از سوی کاربران دریافت شود. 

چطور از گوشی تلفن همراه خود در برابر این بدافزارها محافظت کنیم؟
محققان امنیتی آزمایشگاه پاندا سکیوریتی در ادامه به کلیه کاربران توصیه می کنند اگر نمی خواهند در معرض حملات تخریبی بدافزارها قرار بگیرند و مفت و مجانی اطلاعات خود را در دسترس کلاهبرداران قرار دهند بهتر است توصیه های زیر از شرکت پاندا سکیوریتی را جدی بگیرند.
۱- هرگز برنامه های جانبی مورد نیاز خود را از فروشگاه های غیر رسمی دریافت نکنید و قبل از اجرای هر یک از این برنامه ها گوشی موبایل خود را با یک ضدویروس بروز اسکن نمایید. 
۲- از یک آنتی ویروس ویژه اندروید استفاده کنید. یک آنتی ویروس ویژه اندروید به شما کمک می کند تا متوجه شوید کدام برنامه مخرب است و از اجرای آن بر روی گوشی تلفن همراه شما جلوگیری خواهد کرد. پس با بروز نگه داشتن آنتی ویروس ویژه اندروید خود خیال خود را از هر بابت راحت نگه دارید. 
۳- اگر هنور نسبت به نصب یک آنتی ویروس بر روی گوشی هوشمند خود اقدام نکرده اید همین حالا می توانید Panda Mobile Security for Android را برای مدت سه ماه به صورت رایگان دانلود کرده و از نهایت حفاظت لذت ببرید. 
برای دریافت نسخه ۳ ماهه رایگان این آنتی ویروس می توانید وب سایت محلی این شرکت مراجعه کنید.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.