• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

بازنشستگی رایانه‌های شخصی با دستگاه‌های همراه

درصد بریتانیایی‌ها گوشی هوشمند دارند و 24 درصد آنها از رایانه لوحی استفاده می‌کنند این درحالی است که  این کاربران اعلام کرده‌اند که به طور کامل استفاده از لپ‌تاپ و رایانه رومیزی را کنار گذاشته‌اند.

به دنبال افزایش هرچه بیشتر محبوبیت گوشی‌های هوشمند نزد کاربران و کاهش محبوبیت ابزارهایی مانند رایانه‌های شخصی، کاربران این روزها ترجیح می‌دهند گوشی هوشمند را به اولویت اصلی خود تبدیل کنند و آن را به‌جای رایانه‌های شخصی برای انجام کارهای روزانه مورد استفاده قرار دهند.
به گزارش تِک‌کرانچ، مرکز Ofcom که به عنوان متولی تنظیم قوانین مخابراتی و ارتباطی در بریتانیا محسوب می‌شود با انتشار گزارشی نشان داد که محبوبیت گوشی‌های هوشمند تا چه اندازه بین کاربران افزایش یافته است.
طبق این گزارش اعلام شد که هم‌اکنون 51 درصد بریتانیایی‌ها گوشی هوشمند دارند و تعداد بریتانیایی‌هایی که صاحب رایانه لوحی هستند با رشد دو برابری نسبت به سال 2012 به 24 درصد رسیده است. این کاربران اعلام کرده‌اند که به طور کامل استفاده از لپ‌تاپ و رایانه رومیزی را کنار گذاشته‌اند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که این روزها فروش جهانی رایانه‌های شخصی به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است و در مقابل دستگاه‌های ارزان با قابلیت اتصال به اینترنت از جمله گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی به صورت گسترده جایگزین آنها شده‌اند.
محققان دریافتند آن دسته از کاربرانی که گوشی هوشمند و رایانه لوحی دارند و از لپ‌تاپ‌ها استفاده نمی‌کنند، تمایل بیشتری دارند تا به عنوان ابزار جایگزین برای اتصال به اینترنت سراغ رایانه‌های شخصی بروند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.