ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

مایکروسافت:بیش از ۹ میلیون تراکنش مالی روزانه در فروشگاه اینترنتی موبایلی

رایورز – مایکروسافت اعلام کرد در فروشگاه اینترنتی موبایلی آن روزانه بیش از ۹ میلیون تراکنش مالی و معامله انجام می‌شود که این معامله‌ها خریدهای مربوط به ابزارها و همچنین کالاهای عرضه‌شده در ابزارهای مختلف را پوشش می‌دهد.

مایکروسافت طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در فروشگاه اینترنتی عرضه کننده ابزارهای موبایلی آن روزانه بیش از 9 میلیون تراکنش مالی و معامله انجام می‌شود که این معامله‌ها خریدهای مربوط به ابزارها و همچنین کالاهای عرضه شده در ابزارهای مختلف را پوشش می‌دهند.

این شرکت همچنین توضیح داد که فرآیند پرداخت پول به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری را توسعه بخشیده است و هم‌اکنون بر اساس قوانین جدید اتخاذ شده، پول مربوط به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری را پس از 30 روز پرداخت می‌کند.

این فرآیند پرداخت پول بدون در نظر گرفتن هرگونه پرداخت از شرکت‌های مخابراتی که وظیفه جابه‌جایی پول را برعهده دارند، صورت می‌گیرد. برخی شرکت‌های مخابراتی پول مراکز توسعه دهنده نرم‌افزاری را پس از 120 روز به آن‌ها می‌پردازند.

اما مایکروسافت قصد دارد در این زمینه دست به مخاطره بزند و پیش از آنکه پول مراکز توسعه دهنده موبایلی از سوی شرکت‌های مخابراتی پرداخت شود، آن‌ها را به صورت جداگانه بپردازد که البته گفته می‌شود این مخاطره بسیار کم است.

شرکت مایکروسافت همچنین قابلیت‌های تبلیغاتی در پلتفورم ویندوز فون خود را ارتقا داده است و در نظر دارد در آینده نزدیک برای ورود به فروشگاه اینترنتی موبایلی خود، برای هر یک از کاربران شناسه کاربری و رمز عبور درست کند تا دسترسی به تبلیغات بهتر انجام شود.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.