ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

سرویس‌ جدید خدمات بانکداری همراه بر بستر USSD ارائه شد

رایورز – در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی از سرویس جدید جیرینگ با نام «همبانگ» رونمایی شد. این سامانه بر بستر USSD است و با شماره‌گیری کد #714* برای مشترکان قابل دسترسی می‌باشد.

سرویس «همبانگ» در نمایشگاه امسال با حضور دکتر قدرت‌الله شریفی، مدیرعامل وقت بانک مسکن، مهندس وحید صدوقی، مدیر عامل همراه اول و دکتر حمیدرضا ربیعی، استاد دانشگاه صنعتی شریف و رییس آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه این دانشگاه رونمایی شد.

 مهندس علیرضا طلوع، مدیر عامل جیرینگ در این مراسم گفت: همبانگ یکی از سرویس‌های حوزه خدمات بانکداری همراه بر بستر USSD همراه اول است. این سرویس توسط جیرینگ و با مشارکت بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری کشور عملیاتی و راه‌اندازی شده و بدون نیاز به نصب هر گونه نرم‌افزار به روی تمامی گوشی‌های تلفن همراه و فقط با شماره‌گیری یک کد USSD قابل استفاده است.

وی با بیان اینکه سایر سامانه‌های بانکداری همراه نیازمند گوشی هوشمند و نصب نرم‌افزار مخصوص و محدود به نوع گوشی بوده و از نظر امنیتی در سطح پایین‌تری قرار دارند، افزود: نپرداختن هزینه زیر ساخت ارتباطی توسط کاربران همبانگ در مقایسه با پرداخت هزینه ارسال SMS و یا استفاده از GPRS در سایر سامانه‌های بانکداری همراه، سرعت، امنیت و عدم وابستگی به نوع گوشی از مهمترین قابلیت‌های همبانک به شمار می‌رود.

مهندس طلوع در مورد قابلیت‌های همبانگ گفت: استفاده از همبانگ هیچ گونه محدودیت زمانی ندارد و تراکنش‌ها در این سرویس به صورت آنی انجام می‌شود و مشتریان در کمترین زمان ممکن امور بانکی خود را انجام می‌دهند.

دکتر حمیدرضا ربیعی، رییس آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف نیز در این مراسم گفت: این سرویس جدید با اطمینان و کارایی بالا، یک راه حل امن و ارزان برای مردم است.وی افزود: اصولا سرویس‌های قابل اطمینان و با قیمت کم، یک راهکار بومی برای مردم کشور است که با فعالیت‌های انجام شده در دانشگاه صنعتی شریف و با همکاری جیرینگ و همراه اول، این فناوری‌های بالا به مردم ارائه می‌شود.

ربیعی با اشاره به اینکه جامعه دانشگاهی علاقه دارد به نیازهای روز جامعه پاسخ دهد گفت: چندین فناوری در قالب گیت‌وی داخلی، خدمات ارزش افزوده را در کل کشور به مشتریان همراه اول که حدود 50 میلیون نفر هستند ارائه می‌دهد.

دکتر شریفی، مدیر عامل بانک مسکن نیز در این مراسم گفت: یکی از قابلیت‌های همبانگ جیرینگ، انجام خرید راحت برای مردم است. همبانک به راحتی به روی موبایل پیاده سازی شده و قابلیت سهولت دسترسی دارد و با توجه به اینکه هم اکنون 45 میلیون نفر مشتری تلفن همراه داریم استفاده از همبانگ کاربردی بوده و می‌تواند موثر باشد.

گفتنی است، سرویس همبانک با همکاری شرکت جیرینگ و بانک مسکن و بر روی پتلفرم ارایه شده از سوی آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده دانشگاه صنعتی شریف می‌باشد. بر اساس این گزارش، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم پس از افتتاح نمایشگاه تلکام از این سامانه بازدید کرد.

 

رونمایی از جی‌پاد در تلکام

در روز پایانی نمایشگاه تلکام، از سامانه دیگر شرکت جیرینگ با عنوان جی‌پاد و با کد کوتاه #720* با حضور دکتر حمیدرضا ربیعی رییس آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف و دکتر شهاب جوانمردی، مدیر عامل فناپ رونمایی شد.

این سامانه که با همکاری شرکت جیرینگ، شرکت فناپ و آزمایشگاه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شده است، مجموعه خدمات و سرویس‌هایی را علاوه بر آنچه که سایر سامانه‌ها با شماره‌گیری یک کد کوتاه ارائه می‌کنند در اختیار مشترکان خود می‌گذارد.

دکتر شهاب جوانمردی، مدیر عامل فناپ در مراسم رونمایی از این سامانه گفت: بخشی از خدمات در حوزه هواداری به تیم‌های ورزشی مانند فروش شارژهای سرخابی انجام می‌گیرد. همچنین سرویس‌های ارزش افزوده حوزه ورزش و امور خیریه مربوط به کمیته امداد از طریق این سامانه پیگیری می‌شود. وی ادامه داد: بحث فروش بلیط الکترونیکی را نیز در شهرهایی که سامانه NFC در آنها مستقر است به مشترکان ارائه خواهیم داد.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.