• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

گلکسی اس ۵، دی ماه معرفی می‌شود

رایورز – اگر سامسونگ گلکسی اس ۵ را در ماه ژانویه عرضه کند یعنی تنها ۹ ماه پس از عرضه گوشی گلکسی اس ۴. سامسونگ Galaxy S4 را در ماه آوریل امسال عرضه کرده بود و Galaxy S III حدود ۱۱ ماه پیش از آن عرضه شده بود.

در مورد عرضه گوشی گلکسی اس ۵ سامسونگ شایعات زیادی وجود دارد، اما بر اساس گفته سایت کره‌ای Naver که توسط یکی از کارکنان سابق سامسونگ راه‌اندازی شده، این شرکت قصد دارد گلکسی اس ۴ را در ماه ژانویه سال آینده ( دی ماه‌ امسال) به بازار معرفی کند.

 هر چند احتمال می‌رود که سامسونگ در جریان نمایشگاه CES گلکسی خود را به روز کند؛ اما نگاهی به سابقه عرضه محصولات سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت در CES هیچ عرضه مهمی نداشته است.
بر اساس نوشته سایت Naver سامسونگ احتمالا عرضه این گوشی را در ماه فوریه سال آینده آغاز کند که با کنگره جهانی موبایل در بارسلونا همزمان خواهد شد.  

بر اساس شایعات گلکسی اس ۵ یک گوشی با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و تازه‌ترین پردازنده هشت هسته‌ای Exynos به جای اسنپ‌دراگون است که در گلکسی اس ۴ به کار رفته است. 

 هر چند البته این را هم باید گفت که بسیاری از کاربران گلکسی اس ۴ که با نسخه Exynos آن کار کرده‌اند از داغ شدن گوشی و بروز توقف‌های گاه به گاه شکایت کرده‌اند. همچنین صحبت‌هایی مبنی بر استفاده از فلز در قاب گلکسی اس ۵ و کنار گذاشتن قاب پلاستیکی هم مطرح است.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.