• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

سبد محصولات ما نه تنها کم‌نظیر، بلکه بی‌نظیر است

رایورز – “پرویز رحمتی” مدیرعامل شرکت رایورز در گفت‎وگو با خبرنگار پایگاه خبری سیتنا “CITNA.IR”، گفت: استراتژی کسب‌وکار شرکت ما، در حال‌ حاضر استراتژی راهکار جامع مشتری است و جهت‌گیری اصلی این شرکت، این است که بتوانیم مجموعه نیازهای مشتری را پاسخگو باشیم؛ به همین دلیل نیازمند سبد محصولات جامع و کاملی هستیم که به اعتقاد من در حال حاضر سبد محصولات ارائه شده از سوی رایورز نه تنها کم‌نظیر، بلکه بی‌نظیر است.وی همچنین در مورد سابقه فعالیت این شرکت، گفت: امروز شرکت ما بیست‌وپنجمین سال تأسیس خود را می‌گذراند و طبیعی است که در طول این 25 سال، مراحل مختلفی نیز طی شده باشد.

وی افزود: در سال 68 شرکت رایورز تأسیس شد. هیئت مؤسس این شرکت، همگی از سوابق کاری قابل توجه برخوردار و بعضاً در این حوزه شناخته شده بودند. در ابتدا هدف رایورز، تولید محصولاتی بود که بتواند پاسخ‌گوی نیازهای روز بنگاه‌های تجاری باشد.

مدیرعامل شرکت رایورز توضیح داد: در ادامه روند فعالیت شرکت، ما موفق شدیم آرزوی دیرینه خود را مبنی بر ایجاد سیستم‌هایی تحت عنوان «توتال سیستم» (Total System) برای واحدهای صنعتی به اجرا درآوریم و به این ترتیب، وارد مدار و مسیری شدیم که اگرچه مکتوب و مدون نبود، اما مسیر آینده شرکت را ترسیم کرد.

وی ادامه داد: واحدهای صنعتی و در کنار آنها سایر شرکت‌ها و واحدها در سایر حوزه‌ها نیاز به مجموعه‌ای از سیستم‌های هم‌بسته و یکپارچه دارند که ما معتقد بودیم ادامه حرکت رایورز در این مسیر، می‌تواند پاسخ‌گوی این نیاز مشتریان باشد.

رحمتی گفت: البته در طول 25 سال فعالیت شرکت، مراحل مختلفی طی شده است. ابتدا تا سال‌های 77، سیستم‌های محیط داس (DOS) در دسترس بود که ابتدا به صورت سینگل و بعدها به صورت شبکه درآمد. پس از آن سیستم‌هایی را در محیط ویندوز ایجاد کردیم که تا سال‌های 80 و 81 به طول انجامید.

مدیرعامل رایورز این شرکت را شرکتی دانش‌محور معرفی کرد و افزود: با توجه به فعالیت این شرکت در زمینه «های ‌تک» (High-tech) مسیری که به صورت دائمی باید دنبال شود، نوآوریی تکنولوژیک است که نوآوری محصول بر اساس این نوآوری تکنولوژیک معنی‌دار خواهد بود. بر همین اساس، ما از اوایل دهه 80 وارد بخش نوآوری تکنولوژیک در مرحله جدید شدیم.

وی توضیح داد: به این ترتیب، شرکت به سمت ایجاد زیرساخت‌های جدید برای تولید نرم‌افزارهایی متناسب با دانش روز رفت تا از این طریق بتواند از وابستگی بی‌رویه به نیروی انسانی بکاهد. علاوه بر این، با توجه به ضرورت‌هایی که در زمینه مهندسی مجدد فرآیندها – به ویژه در مورد دستگاه‌های دولتی مطرح شده بود- ما مسیر دیگری را برای پاسخ‌دهی به این‌گونه نیازهای موردی طی کردیم.

رحمتی افزود: به این ترتیب، روند نوآوری‌های تکنولوژیک در شرکت رایورز 3 فراز جدی را پشت سر گذاشته است و 3 تا 4 نسل از محصولات رایورز تحت تأثیر این موارد ارائه شدند؛ در حال حاضر نیز شرکت ما مجموعه‌ای از محصولات ERPI و MIS را که ویژه بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های بخش خصوصی است، ارائه می‌کند که بالغ بر 30 سیستم یکپارچه برای واحدهای صنعتی، بازرگانی و خدماتی را شامل می‌شود. البته این توسعه در ابعاد ساختاری نیز نمود یافته است و هم‌اکنون این شرکت با بیش از 400 نفر نیروی متخصص و ده‌ها شعبه و شرکت همکار در نقاط مختلف کشور حضور فعال داشته و محصولات و راهکارهای تخصصی خود را ارائه می‌نماید.

رحمتی ادامه داد: در کنار این سیستم‌ها، برای بخش دولتی نیز مجموعه سیستم‌هایی طراحی شده که به نوعی سیستم‌های لجستیک دولتی با رویکرد ERP محسوب می‌شود و علاوه بر این، امکانات و ابزارهای مربوط به مدیریت فرآیندهای سازمانی یا BPMS را نیز برای طرح‌ریزی فرآیندهای سازمانی ارائه می‌نماییم.

مدیرعامل شرکت رایورز توضیح داد: BPMS و در کنار آن پرتال، فضا را برای این فراهم می‌کند که دستگاه‌های دولتی و شرکت های بخش خصوصی با استفاده از BPMS و پرتال رایورز بتوانند هم سیستم‌های لجستیکی خود را از رایورز داشته باشند و هم نظام‌های فرآیندمدار خود را به کمک محصولات رایورز ایجاد و مورد بهره‌برداری قرار دهند.

مدیرعامل رایورز در پاسخ به سؤال خبرنگار سیتنا در مورد «وجوه تمایز اصلی رایورز نسبت به رقبا» گفت: نوآوری مستمر تکنولوژیک و تولید محصولات جدید بر پایه آن، هم‌چنین سبد محصولات نسبتاً جامع‌تر و کامل رایورز دو ویژگی متمایز این شرکت می‌باشند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.