• English
ورود
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
products

ویندوز 8.1 عرضه می شود

رایورز – در واکنش به انتقادات ویندزو 8 ، مایکروسافت در نظر دارد ویندوز 8.1 را تا پایان ماه اگوست به اتمام رسانده و به کاربران عرضه کند.

“تامی رلر” معاون شرکت مایکروسافت و مدیر بازاریابی ویندوز در کنفرانس سالانه مایکروسافت اعلام کرد ویندوز 8.1 به سازندگان سخت افزار در اواخر ماه اگوست تحویل داده خواهد شد و به موقع بر روی رایانه های شخصی و تبلت برای فصل خرید تابستانه در دسترس خواهد بود.

ویندوز 8.1 شامل تغییراتی خواهد بود که به منظور پاسخ دادن به برخی از انتقادات درباره ویندوز هشت طراحی شده است. این نسخه جدید دوباره به دکمه “آغاز” ( Start) باز می گردد و به کاربران امکان می دهد تا دسکتاپ را راه اندازی کرده و امکان انتقال بین سیستم عامل های صفحه لمسی و دسکتاپ را داشته باشند.

ویژگی های جدید شامل جستجوی هوشمند خواهد بود که به کاربران امکان می دهد تا جستجوهای کلی را از فایل های محلی شان، اپلیکشن ها، ذخیره سازی ابری و وب اجرا کنند. رلر تصریح کرد این ویندوز برای همه کاربران ویندزو هشت کنونی، به روز رسانی رایگان دارد.

این کنفرانس Worldwide Partner که بزرگ ترین رویداد سالانه شرکت مایکروسافت است فرصت مناسبی برای این غول نرم افزاری است تا با گروهی از نمایندگان فروش و فروشندگان سخت افزار ارتباط برقرار کند. این کنفرانس از روز دوشنبه – دیروز- آغاز شده و تا پنج شنبه ادامه دارد. در این رویداد سالانه حدود 15 هزار نفر شرکت می کنند.

سوالی دارید از ما بپرسید
تلفن: ۸۴۳۶۳۰۰۰-۰۲۱

با ما در ارتباط باشید
Hidden
Hidden
نوع درخواست
آدرس
تماس با ما

خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) خیابان هجدهم شماره ۳۰

خیابان ولیعصر نرسیده به توانیر خیابان لنکران شماره ۵

۰۲۱−۸۴۳۶۳۰۰۰

info@rayvarz.com

تمامی امتیاز سایت متعلق به شرکت مهندسی نرم افزار رایورز می باشد.